آموزش اصول و مهارت‌های بازمهندسی تشکیلات پیشتازان در شهرستان قدس

شهر قدس ( پانا)- سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شهرستان قدس، برای آموزش اصول و مهارت‌های بازمهندسی تشکیلات پیشتازان به دانش‌آموزان و همکاران آماده شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۸۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش اصول و مهارت‌های بازمهندسی تشکیلات پیشتازان  در شهرستان قدس

سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شهرستان قدس در جلسه هم‌اندیشی درباره‌ نحوه‌ آموزش‌ اصول‌ بازمهندسی تشکیلات پیشتازان شرکت کردند.

این جلسه با حضور زهرا زراعتکار، کارشناس مسئول واحد فرهنگی و هنری و مسؤل سازمان دانش‌آموزی شهرستان‌ قدس داره آموزش و پرورش شهرستان قدس و کارشناسان سازمان دانش آموزی، شهناز کریمی و فرخ عبدی و هشت نفر از سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان تشکیل شد .

زهرا زراعتکار، هدف از تشکیل این جلسه را هماهنگی و هم اندیشی بین سفیران بازمهندسی تشکیلات برای شروع آموزش اصول و مهارت‌های بازمهندسی تشکیلات عنوان کرد.

وی گفت: اصول بازمهندسی تشکیلات پیشتازان ومهارت ها باید به همه همکاران و معاونین پرورشی آموزش داده شود تا از طریق این همکاران دانش‌آموزان جذب سازمان دانش‌آموزی شده و از طریق این سازمان بتوانند مهارت‌های زیادی را یاد بگیرند و در زندگی روزمره خود د بکار برند .

زهرا زراعت‌کار، آموزش‌های بازمهندسی تشکیلات پیشتازان را فرصت خوبی برای ایجاد شادابی و نشاط در بین دانش‌آموزان و همکاران همه مقاطع تحصیلی، و یادگیری مهارت‌های آن را ضروری و لازم دانست .

او افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در زمینه اصول و تغییرات و آموزش مهارت‌های بازمهندسی تشکیلات پیشتازان سرلوحه کار سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان است. در این جلسه هم اندیشی سفیران بازمهندسی تشکیلات پیشتازان هر کدام بنا به مهارت خود عهده‌دار انتقال مهارت‌ها به معاونین ومربیان و پرورشی شدند که به صورت عملی و تئوری انجام خواهد شد

خبرنگار دانش‌آموز: آذین لطفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار