استاندار در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان گفت:؛

اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا در راستای حفظ سلامت عمومی

رشت (پانا) - استاندار گیلان اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا را در حفظ سلامت عمومی موثر خواند و تأکید کرد که برنامه‌ریزی‌های لازم با همکاری مردم برای بهبود وضعیت کنترل بیماری در شهرستان‌های زرد استان، صورت گرفته و اقدام شود.

کد مطلب: ۱۲۳۸۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند کرونا در راستای حفظ سلامت عمومی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س)، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و تصریح کرد: کادر درمان با وجود تمامی خستگی و فشارهای ناشی از شیوع کرونا، صبورانه در حال خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: به سبب واکسیناسیون گسترده در استان و رعایت پروتکل های بهداشتی، در زمان فعلی شاهد کاهش قابل توجه تعداد افراد بستری و فوت‌شدگان ناشی از کرونا هستیم اما باید همواره نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام ورزیم.

عباسی، اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا را بسیار مهم خواند و افزود: ارائه بسته های فرهنگی با مضمون اقدامات پیشگیری در برابر کرونا باید مورد توجه فعالان حوزه رسانه و صداوسیما باشد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش فشار روانی ناشی از همه گیری کرونا بیان کرد: مدارس و دانشگاه ها باید با فراهم کردن بستر حضور دانش آموزان و دانشجویان مطابق با الزامات کرونایی، پویایی در امر آموزش را فراهم آورند، چرا که حضور فیزیکی در کلاس های درس، عاملی اثرگذار در امر آموزش و فراگیری است.

وی در خصوص ورود اتباع بیگانه، ضمن تاکید بر انجام واکسیناسیون اظهار کرد: در صورت مثبت بودن نتیجه تست کرونای این افراد، سریعا نسبت به قرنطینه آنان اقدام شود.

رئیس ستاد استانی مدیریت کرونا گیلان خاطرنشان کرد: در شهرستان های زرد، فرمانداران و بخشداران ضمن بررسی دلایل بروز بیماری، در جهت رسیدن به وضعیت مطلوب با مدیران حوزه بهداشت و درمان و دیگر بخش ها، برنامه ریزی و اقدام کنند.

در این جلسه که فرمانداران سراسر استان نیز به صورت ارتباط تصویری حضور داشتند، هریک از رئیسان کارگروه‌های ستاد استانی مدیریت کرونا به ارائه گزارشی از روند اقدامات حوزه خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار