آزادی بیش از 150 زندانی جرایم غیرعمد در مرکزی با وجود نبود گلریزان

تهران (پانا) - با توجه به اینکه امسال به دلیل شرایط کرونایی، جشن گلریزان در بسیاری از شهرها برگزار نشد، از خیران درخواست می‌شود برای آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد قدم بردارند و باردیگر آنها را حمایت کنند. اما در همین راستا باز هم به کمک خیران، هم‌اکنون 160 زندانی جرایم مالی و غیرعمد در استان مرکزی و شهر اراک آزاد شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۳۷۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
آزادی بیش از 150 زندانی جرایم غیرعمد در مرکزی با وجود نبود گلریزان

به گزارش ایرنا، «محمدحسن حسین‌بیگی»، مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان مرکزی، عنوان کرد: مجموع بدهی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال بود.

وی اظهار کرد: ۴۸ میلیارد ریال از مجموع بدهی این زندانیان غیر عمد به‌صورت پذیرش اعسار و ۱.۷ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات بانکی پرداخت شد.

حسین‌بیگی بیان کرد: ۱۹ میلیارد ریال نیز با مشارکت خود مددجویان برای پرداخت مطالبات شاکیان تأمین و بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال وام بلاعوض از سوی ستاد دیه پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ زندانی غیر عمد با میزان بدهکاری بیش از ۶۰ میلیارد ریال در استان مرکزی برای آزادی چشم انتظار کمک‌های مالی خیران هستند.

حسین بیگی ادامه داد: بیش از ۵۷ میلیارد ریال بابت اعسار زندانیان از سوی مرجع قضائی تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد استان مرکزی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری اجتماعات، امسال هیچ برنامه گلریزان در حمایت از زندانیان برگزار نشد، بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود این ستاد را با حمایت‌های خود از طریق حساب‌های بانکی برای آزادی زندانیان غیرعمد حمایت کنند.

شماره حساب های ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۸۲۰۷ نزد بانک ملی ایران و ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۴۷۷۵۳۷ نزد بانک قرض‌الحسنه مهر اقتصاد برای کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد دایر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار