بازدید سرزده استاندار گیلان، از روند آموزش حضوری 2 مدرسه در رشت

رشت (پانا) - استاندار گیلان صبح امروز از روند آموزش حضوری 2 مدرسه شاهد حضرت علی اکبر(ع) و رزمندگان اسلام شهرستان رشت بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بازدید سرزده استاندار گیلان، از روند آموزش حضوری 2 مدرسه در رشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، اسدالله عباسی صبح امروز با حضور در مدرسه ابتدایی شاهد حضرت علی اکبر (ع) و دبیرستان رزمندگان اسلام، از نزدیک در جریان روند آموزش حضوری به دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی در این دیدار صمیمانه با دانش آموزان، معلمان و مدیران این مدارس گفتگو کرده و اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت ها و ایجاد محیطی پرنشاط لازم است خانواده ها با همکاری معلمان و مدیران آموزشی شرایط را جهت حضور دانش آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس فراهم کنند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به رضایت دانش آموزان از کلاس های درس و رعایت پروتکل ها، خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در مدرسه نشاط خاصی را در آنها ایجاد کرده است و این بهترین فرصت برای شکل گیری فرآیند یاددهی و یادگیری است تا نسل آینده را به ارزش های معنوی و کمال انسانی برسانیم.

شایان ذکر است فعالیت های آموزشی در کلیه مدارس استان به صورت حضوری و با رعایت گروه بندی و شیوه نامه های بهداشتی، در جریان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار