توصیه‌های سیاستی در ارتباط با بازگشایی مدارس

تهران (پانا) - «بخشنامه توصیه‌های سیاستی کارگروه ویژه بررسی مسائل کووید 19 در ارتباط با آموزش حضوری مدارس» از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۲۳۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
توصیه‌های سیاستی در ارتباط با بازگشایی مدارس

همه گیری ویروس کرونا پدیده ای است که با توجه به منشاء نامشخص و سرعت انتشار بالا و ویژگی های مهارناپذیر آن، جهان را با بحران مواجه کرده است؛ در این میان، یکی از مهم ترین حوزه هایی که تحت تأثیر این پاندمی ویروسی قرار گرفته، حوزه آموزش مدارس است.

تداوم همه گیری این ویروس، باعث تغییر نحوه آموزش، از «حضوری» به «مجازی کامل» گردید. اما با آغاز سال تحصیلی 1401-1400،سیاست های ابلاغی در ستاد ملی کرونا، مجدداً به طرف آماده سازی شرایط برای آموزش حضوری در مدارس رفت؛ از این رو «بخشنامه توصیه های سیاستی کارگروه ویژه بررسی مسائل کووید 19 در ارتباط با آموزش حضوری مدارس» از سوی مرکز هماهنگی حوزه وزارتی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، ابلاغ شد.

در این ابلاغیه ، بر اجرای دقیق «کنترل هوشمند معلمان و کادر مدارس و دانش آموزان و الزام تزریق واکسن» یا «داشتن تست PCR منفی، در هنگام حضور درمدرسه» تأکید شده است. این برنامه در طول زمان نیاز به ارتقا دارد.

این «دستورالعمل» را از اینجا مشاهده کنید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار