معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

کشف استعدادهای خبرنگار در منطقه قرچک به حد اعلاء رسیده‌ است

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، اعلام کرد کشف استعدادهای خبرنگار در منطقه قرچک به حد اعلاء رسیده‌ است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف استعدادهای خبرنگار در منطقه قرچک به حد اعلاء رسیده‌ است

مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک، مقام خبرنگاران دانش‌آموز در این منطقه را تکریم کرد و این دستاوردها را از تلاش‌های دانش‌‌آموزان ساعی در این منطقه دانست.

وی تاکید کرد: به حمد الهی استعدادهای خبری بسیاری را به عنوان خبرنگار دانش‌آموز، کشف کردیم که در میان همیاران خبرنگار استان تهران و حتی در ارسال اخبار کشوری نیز مجاهد‌‌ت‌های بسیاری کرده‌است؛ راه دانش‌آموزان روشن است، زیرا راه و استعداد خود را یافته‌اند.

دهقانی اذعان کرد: خبرگزاری پانا در منطقه قرچک، طی دو سال اخیر در عرصه خبر، سخنی برای گفتن نداشت؛ اما به کوشش خبرنگاران دانش‌آموز و مربی سازمان دانش‌آموزی در این منطقه، برای دومین بار متوالی توانستند در شهرستان‌های استان تهران رتبه دوم را از آن خود کنند و استعدادهای خبرنگار در منطقه قرچک به حد اعلاء رسیده‌است.

وی خطاب به دانش‌آموزان خبرنگار افزود: به سبب این توفیقات کسب شده، لازم‌است شکرگذار باشید، اما هیچگاه متوقف نشوید؛ به حمد الهی با وجود شما آینده‌ای روشن در انتظار رسانه خواهد‌ بود.

خبرنگار دانش‌آموز: محمدصادق فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار