تودیع و معارفه استانداران ایلام

ایلام (پانا) - وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استانداران ایلام عنوان کرد راهبرد دولت سیزدهم حرکت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد مطلب: ۱۲۳۵۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تودیع و معارفه استانداران ایلام

امروز با حضور احمد وحیدی، حسن بهرام نیا بعنوان استاندار ایلام معارفه و از زحمات محمد نوذری تقدیر شد.

وزیر کشور در این مراسم عنوان کرد: برنامه دولت این است که در سال آتی اختیارات فراوانی به استان ها محول شود و با تشکیل صندوق پیشرفت در هر استان، منابعی به آن از طرف دولت واریز شود. از طرفی معیار انتخاب استانداران در دولت کنونی کارآمدی و انقلابی بودن است.

وی ادامه داد: امروز فصل جدیدی از خدمت آغاز شده و امیدوارم مسولان استان، آقای بهرام نیا را در حل مشکلات استان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نیز عنوان کرد: ایلام، مشهد شهیدان، الگوی مقاومت و پایتخت خادمان حسینی است که خدمت در آن توفیق محسوب می شود. امید است آقای بهرام نیا تحقق بخش شعارهای تبلیغاتی رییس جمهور در مقیاس استان باشد.

وی ادامه داد: ایلام پتانسیل فراوانی از نیروهای متدین و متخصص، ذخایر خدادادی، نفت و گاز و استعداد کشاورزی و نیروی انسانی را داراست.

امام جمعه بیان کرد: ضمن قدردانی از آقای نوذری، انتظار می رود استاندار جدید با تثبیت مدیریت استان و با کمک نیروهای بومی سعی در اجرای سریعتر مصوبات سفر ریاست جمهوری داشته باشد.

حسن بهرام نیا، استاندار جدید ایلام نیز عنوان کرد: نگاهم بر ارزش‌ها و مبارزه با مفاسد بر اساس گام دوم انقلاب است. من افتخار حضور در افتتاحیه اجلاسیه بزرگ شهدای فرهنگی و دانش آموزی را نداشتم، اما شکر که توفیق خدمت همزمان با اجلاسیه شهدای گرانقدر نصیب بنده شده است.

لازم به ذکر است ایلام با داشتن 11درصد منابع گازی کشور و افراد متخصص بومی، دارای استعداد توسعه و پیشرفت بسیاری است.

تهیه خبر: علی عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار