مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد:

پیوند خانه ، مدرسه و مسجد به وسیله نماز بوجود می آید

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ عنوان کرد پیوند خانه، مدرسه و مسجد به وسیله نماز بوجود می‌آید.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پیوند خانه ، مدرسه و مسجد به وسیله نماز بوجود می آید

برگزاری جلسه اجلاسیه نماز شهرستان ساوجبلاغ با حضور صمد پورروستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ روح الله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ ، روحانیون و مبلغان مذهبی، کارشناس قرآن و عترت درآموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

صمد پور روستا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن خیرمقدم از حضور مسئولان شهرستانی ،قدردانی و با تاکید بر اهمیت نماز در زندگی گفت: نماز با توجه به آیات و روایات فراوان به عنوان ستون دین و کلید قبولی اعمال است و اجلاسیه نماز با شعار پیوند خانه ، مدرسه و مسجد با محوریت دانش آموزان برگزار می شود. وی هدف از برگزاری اجلاسیه را با توجه به ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین عملی کردن نماز، ابتدا در خانه، مدرسه و مسجد دانست.

وی در ادامه افزود: دانش آموز در خانواده که اولین مدرسه وی محسوب می شود باید نماز را یاد بگیرد و اقامه کند تا در مدرسه هم به راحتی این فریضه مهم را انجام دهد و در واقع پیوند خانه، مدرسه و مسجد به وسیله نماز بوجود می آید.

فاطمه طاهری کارشناس مسئول قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ نماز را ستون دین، تجلی ایمان و یقین و سرآمد همه عبادت ها و بهترین عمل در نزد خداوند یاد کردند و به تبیین، تعیین و ارائه چهارچوب برگزاری اجلاسیه نماز پرداختند و خواستار همراه کردن تمامی ارگانها و ادارات دولتی شهرستان به منظور برگزاری هرچه بهتر این اجلاسیه شدند.

حجت السلام والمسلمین روح الله مختاری امام جمعه شهرستان شاوجبلاغ و چهارباغ ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزارکننده اجلاسیه ، چنین جلساتی را مختص آموزش وپرورش ندانست و گفت: همه نهادها و مسئولان باید در امر اقامه نماز تلاش کنند.

در پایان این جلسه مقرر شد دانش آموزان منتخب مسابقات نماز، روحانیون طرح امین سال گذشته، مدیران فعال مدارس در امر نماز از جانب اداره آموزش و پرورش و فعالین نماز سایر ادارات نیز تقدیر شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار