جزئیاتی جدید از قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ

تهران (پانا) - قابلیت واکنش به پیام ها مشابه ویژگی است که در فیسبوک و توئیتر نیز وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیاتی جدید از قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتساپ

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از androidauthority، اولین بار در ماه آگوست در مورد قابلیت واکنش به پیام‌های واتساپ شنیدیم، زیرا WABetaInfo ناظر واتساپ گزارش داد که این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که به پیام‌ها با یک شکلک یا ایموجی مشابه آنچه که در فیسبوک و توئیتر وجود دارد واکنش نشان دهند.

اکنون به لطف WABetaInfo یک بار دیگر اطلاعات بیشتری در مورد قابلیت جدید واتساپ دریافت کرده ایم. یک کارشناس اطلاعات واتساپ تایید کرد که این واکنش‌ها هم در چت‌های فردی و هم در چت‌های گروهی در دسترس خواهند بود و تکرار کرد که واکنش‌ها ناشناس نخواهند بود و کاربران می‌توانند مشاهده کنند که چه کسی، چه واکنشی نشان داده است.

نکته‌ای که وجود دارد این است که این منبع اشاره می‌کند که کاربران فقط یک بار می‌توانند به یک پیام واکنش نشان دهند و شش ایموجی مختلف برای انتخاب وجود دارد. بنابراین کسانی که امیدوار به طیف گسترده‌ای از گزینه‌های واکنش یا حتی واکنش‌های سفارشی بودند، ممکن است ناامید شوند البته در حال حاضر در نسخه وب واتساپ قابلیت ساخت استیکر وجود دارد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

در ارتباط با قابلیت واکنش به پیام‌های واتساپ تصویری (که در بالا مشاهده می‌کنید) پخش شده است که نشان می‌دهد کاربران می‌توانند تمام واکنش‌ها به یک پیام را مشاهده کنند. با این حال هنوز تاریخی برای استفاده همگانی از قابلیت واکنش‌های پیام در واتساپ وجود ندارد، اما گزارش‌ها ادعا می‌کنند که واتساپ در حال توسعه این قابلیت برای اندروید و iOS است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار