با هدف تاثیرگذاری بر روی التهابات آبی در ایران صورت گرفت؛

تحریف سخنرانی رئیسی درباره «آب» از سوی رسانه سعودی

تهران (پانا) - شبکه سعودی ایران اینترنشال در اقدامی مغرضانه اظهارات آیت‌الله رئیسی در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) را با هدف تاثیرگذاری بر التهابات آبی در داخل ایران تحریف کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تحریف سخنرانی رئیسی درباره «آب» از سوی رسانه سعودی

به گزارش ایرنا، آیت‌الله رئیسی ظهر امروز در جریان اجلاس اکو پیرامون موضوعات مختلف منطقه ای و جهانی سخنرانی کرد. در این میان برخی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند با تحریف بخش خاصی از سخنرانی رئیس‌جمهوری، پازل چند هفته گذشته التهاب‌آفرینی در کشور تکمیل کنند.

شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی به صورت کاملا مغرضانه اقدام به تحریف بخشی از سخنان رئیس‌جمهوری پیرامون انتقال انرژی و آب میان کشورهای همکار در سازمان اکو کرد.

رئیس‌جمهوری در سخنرانی خود تاکید کرد که «جمهوری اسلامی ایران علاوه بر جدیت در همکاری در این حوزه‌ها، آماده است برنامه‌های آموزشی حوزه نفت و گاز برای کشورهای عضو اکو را توسعه دهد و همچنین علاقمند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد.»

اما این شبکه وابسته به دولت سعودی در تحریفی آشکار و با هدف تلاش برای تاثیرگذاری بر التهابات آبی چند روز گذشته در برخی نقاط کشور، با تحریف سخنان آیت‌الله رئیسی از قول وی نوشت که «ایران آماده صادرات آب به کشورهای عضو اکو است!»

این در حالی است که رئیس‌جمهوری صراحتا تاکید کرد که ایران به عنوان متقاضی انتقال آب و انرژی درخواست همکاری کشورهای عضو را در این زمینه دارد.

شبکه‌های ضدانقلاب در روزهای گذشته با تحریف رویدادهای رخ داده در برخی شهرهای ایران، طی روزهای گذشته تمام تلاش خود را برای موج سواری و سواستفاده از مطالبات به حق کشاورزان این مناطق، به کار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار