چهارشنبه؛ نشست مشترک مجلس و دولت برگزار می‌شود

تهران (پانا) - سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک نمایندگان مجلس و دولت سیزدهم برای بررسی مشکلات مردم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
چهارشنبه؛ نشست مشترک مجلس و دولت برگزار می‌شود

سیدنظام‌الدین موسوی، در حاشیه نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰ آذرماه مصادف است با سالروز شهادت شهید مدرس که با توجه به سابقه حضور ایشان در مجلس دوره خود از چهره‌های بارز در آن دوران در مجلس بودند تا سالروز شهادت ایشان به نام روز مجلس نامگذاری شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌هایی که به مناسبت این روز تدارک دیده شده است، گفت: قرار است نشست خبری رئیس مجلس شورای اسلامی برای تشریح عملکرد مجلس یازدهم برگزار شود و رئیس مجلس در این نشست به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

وی ادامه داد: با توجه به بزرگداشت مجلس و مطالبه مردم از نمایندگان، مجلس در این هفته دو جلسه مهم دارد که جلسه نخست آن عصر امروز با حضور نمایندگان با قوه قضاییه برگزار می‌شود. در این نشست علاوه بر اینکه روسای قوای مقننه و قضاییه سخنرانی خواهند کرد. همچنین روسای کمیسیون‌های حقوقی و قضایی و اصل نودم قانون اساسی مجلس نیز درباره مشکلات و مسائلی که مردم و چگونگی هماهنگی بین دو قوه برای رفع آنها سخن خواهند گفت.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: روسای کمیسیون‌های اقتصادی و جهش و رونق تولید نیز دیگر سخنران‌های جلسه عصر امروز هستند تا مطالبات نمایندگان از مردم را بیان کنند.

موسوی تاکید کرد: روز چهارشنبه نیز جلسه هماهنگی بین دولت و مجلس نیز در صحن علنی مجلس برگزار خواهد شد و رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت در این نشست حاضر شده تا مطالبات مردم از زبان نمایندگان مردم بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: این نشست سبب هماهنگی و همفکری بین دولت و مجلس صورت خواهد گرفت و رئیس‌جمهوری عملکرد دولت را در این مدت که سکان اجرایی کشور را بر عهده دارند، تشریح خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار