بررسی سلامت اجتماعی کودکان در افق روشن

تهران (پانا) - برنامه «افق روشن» به تهیه کنندگی مرتضی میلانی به موضوعات و چالش های حوزه اجتماعی می پردازد و پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
بررسی سلامت اجتماعی کودکان در افق روشن

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرتضی میلانی، تهیه کننده درباره برنامه «افق روشن» می گوید: مخاطبان می توانند این برنامه را روزهای شنبه و دوشنبه به صورت زنده از رادیو اینترنتی و از اپلیکیشن ایران صدا ببینند و از رادیو سلامت هم بشنوند. ما به چالش های حوزه اجتماعی می پردازیم و از ساعت 9 و 10 دقیقه روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه فردا هشتم آذر ماه به موضوع زلزله می پردازد.
وی ادامه داد: در این برنامه مستند گزارشی متناسب با موضوع مورد بحث داریم و گزارش مردمی از دیگر بخش های برنامه است که کارشناسان مختلف از نگاه شان به این موضوعات می پردازند. تلاش می کنیم مطالبات و نیازهای مردم را پاسخگو باشیم. همچنین با توجه به موضوع مورد بحث یک خبرنگار مختص حوزه خواهیم داشت و شنوندگان می توانند از زبان او شنونده موضوع باشند.
میلانی با اشاره به روزهای چهارشنبه گفت: اما موضوع روزهای چهارشنبه متفاوت است و به بیانات مقام معظم رهبری می پردازیم. موضوعاتی که ایشان تاکید کردند و برای کشور لازم است، نگاه می کنیم که آیا عملیاتی شده اند و تا کجا پیشرفت داشته اند. در مجموع ما در برنامه افق روشن به مضامین گسترده اجتماعی می پردازیم از محیط زیست گرفته تا مشکلات شهری، جاده ها و ... روز چهارشنبه دهم آذر ماه هم موضوع سلامت اجتماعی کودکان در فضای مجازی را بررسی می کنیم. هدف از این مبحث ایمن نگه داشتن کودکان از تاثیرات سوء فضای مجازی و راهکارهای تکنیکی و کلیدهای مراقبت است. همچنین در این برنامه ارتباط تلفنی با خسرو سلجوقی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و میرهاشم موسوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی هم برقرار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار