معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

شهدای پیشرفت، تربیت‌یافتگان مکتب اسلام هستند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه یک از شهدای هسته ای با عنوان شهدای پیشرفت یاد کرد و هدف دشمن از ترور دانشمندان کشور را توقف جهاد علمی و پیشرفت‌های علم نوین دانست.

کد مطلب: ۱۲۳۴۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدای پیشرفت، تربیت‌یافتگان مکتب اسلام هستند
فاطمه سید مومن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک در گفت و گو با پانا به مناسبت اولین سالگرد شهادت محسن فخری زاده اظهار کرد: ترور یکی از مهمترین و ناجوانمردانه‌ترین حرکت‌های دشمن است. حذف فیزیکی افراد، آن هم افرادی که در حوزه‌های مختلف متخصص و سرآمد هستند.
وی افزود: این اقدام در نقاط مختلف دنیا اتفاق افتاده که در این میان کشور ما به عنوان مظلوم ترین کشور، بارها و بارها با چنین اقداماتی توسط دشمنان مواجه بوده است و به عنوان یکی از قربانیان اصلی تروریسم شناخته می شود.
سیدمومن در ادامه تصریح کرد: دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با هدف توقف حرکت انقلاب شخصیت هایی مثل شهید مطهری، مفتح، بهشتی، رجایی و باهنر و....را ترورکردند و امروز هم دوباره آن سیاست را با ترور دانشمندان ما تکرار می کنند.
وی با اشاره به اهداف دشمنان پست و زبون در رابطه با ترور دانشمندان ایرانی گفت: دشمنان ملت ایران می‌خواهند با ترور و شهادت دانشمندان مانع دسترسی ایران به علوم و فنون روز دنیا شوند، زیرا آنها به شدت نگران پیشرفت ایران مستقل هستند که بر مبنای اسلام و حق طلبی پیشرفت کرده است.
وی افزود: شهدای هسته‌ای ما همانند دیگر شهدا تربیت شدگان مکتب اسلام هستند و با شهادتشان سند مظلومیت ایران اسلامی را بار دیگر به جهانیان نشان دادند. یاد، نام و راه شهدای هسته ای همیشه در تاریخ ایران اسلامی می درخشد.
در پایان معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید پیشرفت ایران اسلامی شهید فخری‌زاده خاطرنشان کرد: با گذشت یک سال از حادثه شهادت شهید فخری‌زاده ارزش‌های این مرد بزرگ و دانشمند کشور بیش از پیش برای مردم ایران مشخص می‌شود و با به ثمر رسیدن تلاش آنها در ساخت واکسن کرونا و مهار این ویروس در کشور جای خالی مردانی چون شهید فخری زاده در بین جامعه علمی کشور بیش از پیش نمایان می‌شود.
شایان ذکر است؛ شهید فخری زاده معاون وزیر دفاع و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری های دفاعی کشور روز هفتم آذر سال ١٣٩٩در منطقه آبسرد دماوند مورد هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفت و به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار