تکذیبه آموزش و پرورش دیشموک در خصوص ویدیو منتشر شده در فضای مجازی

هیچ گونه مدرسه چادری در بخش دیشموک وجود ندارد

یاسوج (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک عنوان کرد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی که وضعیت نابسامان تحصیل دانش‌آموزانی درون چادر را نشان می‌دهد متعلق به مدارس روستای سرگچ بخش دیشموک نیست.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
هیچ گونه مدرسه چادری در بخش دیشموک وجود ندارد

جهانگیر اژدر در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به انتشار فیلمی طی روز‌های گذشته در فضای مجازی با موضوع مدرسه چادری روستای سرگچ اظهار کرد: انتساب این فیلم به روستای سرگچ صحت نداشته و در این روستا دو مدرسه وجود دارد که یکی با فضای ساختمانی و دیگری به صورت کانکسی و با ایمنی لازم هستند.
وی بیان کرد: مدارس روستای سرگچ از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و این فیلم پخش شده در برخی از سایت‌ها متعلق به منطقه دیشموک و روستای سرگچ نیست.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه دیشموک با اشاره به نبود هیچ گونه مدرسه چادری در این بخش گفت: از مدیران سایت‌ها خواستار انتشار اخبار صحیح در فضای مجازی هستیم به گونه‌ای که قبل از انتشار یک خبر و انتساب آن به منطقه‌ای از صحت و سقم آن آگاهی یافته و سپس منتشر کنند.

گفتنی است طی چند روز گذشته ویدیویی از تعدادی دانش آموز که با وضعیت نامناسبی در چادری که زیر آب باران کاملا خیس شده بود در فضای مجازی منتشر شد و بعضی از کاربران آن را منتسب به منطقه دیشموک دانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار