میرتاج‌الدینی خبر داد:

رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در جلسه با اعضای فراکسیون بر تنظیم قوانین و برنامه‌های آموزش و پرورش منطبق با سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رای مثبت فراکسیون راهبردی مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز اعضای فراکسیون راهبردی مجلس با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: اعضای فراکسیون بر توجه به بعد پرورشی و تربیتی در آموزش و پرورش تاکید کردند چراکه این وزارتخانه محل تربیت نسل آینده و مدیران کشور است.

وی افزود: پیشرفت جامعه از مسیر توجه به آموزش و پرورش محقق می‌شود لذا تاکید اعضا بر این بود که برنامه‌های وزیر پیشنهادی بر اساس سند تحول بنیادین تدوین شود و اجرای دقیق آن مورد توجه قرار گیرد همچنین توجه به مناطق محروم و مقاوم سازی مدارس نیز از مطالبات نمایندگان بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: «یوسف نوری» وزیر پیشنهادی هم بر اجرای سند تحول بنیادین و تدوین برنامه‌های آموزش و پرورش اشاره کرد و آن‌ را مبنای اصلی عملکرد خود در صورت رای اعتماد مجلس دانست؛ همچنین ایشان نسبت به اجرای رتبه‌بندی بر اساس قانون مجلس نیز متعهد خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظر جمعی اعضای فراکسیون در مورد صلاحیت و برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مثبت بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار