میرجعفریان: مدیران اردبیل جذب اعتبارات ملی را پیگیری کنند

اردبیل(پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت دستگاه‌هایی که اعتبارات ملی برای اجرای پروژه‌های عمرانی دارند، باید روند جذب این اعتبارات را تسریع کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
میرجعفریان: مدیران اردبیل جذب اعتبارات ملی را پیگیری کنند

به گزارش استانداری اردبیل،سید کمال‌الدین میرجعفریان ،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه بررسی روند جذب اعتبارات عمرانی اظهار کرد: جذب به موقع اعتبارات عمرانی در رسیدن دستگاه‌ها به اهداف خود، موثر بوده و به رفع مشکل پیمانکاران در موعد مقرر می‌انجامد.

وی با تاکید بر تفکیک کلیه اعتبارات ابلاغی به دستگاه‌ها از محل‌ها و ردیف‌های مختلف خواستار پایش جذب اعتبارات به صورت هفتگی از سوی دستگاه‌های مرتبط شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل به کم بودن فصل کاری با توجه به شرایط جغرافیایی استان اشاره کرد و گفت: باید با جذب به موقع اعتبارات و اجرای پروژه‌ها در موعد مقرر از تحمیل هزینه‌های اضافی به دلیل تاخیر در اجرا جلوگیری شده و بهره‌برداری از آن در اسرع وقت انجام پذیرد.

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی دارای پروژه و اعتبار عمرانی، گزارشی از روند مبادله موافقت نامه‌ها و جذب اعتبارات ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار