نگاهی به دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال

تهران (پانا) - هفته دهم لیگ برتر والیبال مردان فردا با 7 مسابقه پیگیری خواهد شد و تیم فولاد مبارکه سپاهان برای کسب دهمین برد متوالی خود تلاش خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (یکشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران، آمل، اصفهان، ارومیه (دو بازی)، مریوان و رفسنجان پیگیری می‌شود.

در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای هفته دهم، شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان در روز میزبانی از شهداب یزد تلاش خواهند کرد دهمین برد متوالی خود را کسب کنند تا همچنان بتوانند به یکه‌تازی خود در صدر جدول ادامه دهند. این درحالی است که یزدی‌ها که تاکنون 5 برد و 14 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده پنجم ایستاده‌اند تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با کسب پیروزی مقابل تیم صدرنشین، نیم‌نگاهی به ارتقای جایگاه خود داشته باشند.

سالن 6 هزارنفری غدیر ارومیه فردا میزبان تیم‌های دوم و چهارم است؛ جایی است که شهرداری ارومیه که هفته گذشته مقابل پیکان متحمل شکست شد، این هفته قصد دارد به بهترین نحو ممکن از امتیاز میزبانی استفاده کرده و با غلبه بر حریف مدعی خود شهرداری گنبد، هشتمین پیروزی را در کارنامه ثبت کند. در طرف مقابل اما شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد هم قطعا تمام داشته‌های خود را به‌کار خواهد گرفت تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه، از رتبه چهارمی فاصله بگیرد.

شاگردان پیمان اکبری این هفته میهمان مریوانی‌ها هستند. دو تیم درحالی به مصاف هم می‌روند که پیکان تهران به عنوان تیم سوم مقابل راه‌یاب ملل قرار می‌گیرد که در رده ششم ایستاده. پیکانی‌ها هفته گذشته موفق شدند تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه سه بر دو از پیش رو بردارند و این هفته هم به دنبال حفظ نوار پیروزی‌ها هستند. البته اگر میزبان میهمان را غافلگیر نکند.

در هفته دهم تیم‌های مس رفسنجان و پاس گرگان به عنوان تیم‌های یازدهم و دهم جدول با هم دیدار می‌کنند. آن هم در شرایطی که دو تیم 3 برد در کارنامه دارند و کسب چهارمین پیروزی قطعا جایگاه این دو تیم را دستخوش تغییر خواهد کرد.

دو تیم آذرباتری ارومیه و هورسان رامسر نیز با دو برد در کارنامه به مصاف هم می‌روند و برنده، تیمی است که صاحب سومین پیروزی در لیگ خواهد شد.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

شهرداری ارومیه - شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16

سایپا تهران - فولاد سیرجان ایرانیان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل - شهرداری ورامین

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان - پیکان تهران

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان - پاس گرگان

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان - شهداب یزد

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18

آذرباتری ارومیه - هورسان رامسر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار