مستند «روزهای بی خبری» از نیشابور به قدیمی‌ترین جشنواره روستایی جهان در کره جنوبی می‌رود

نیشابور ( پانا) - مستند «روزهای بی خبری» به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز نیشابوری ابوالفضل تاجیک و تهیه کنندگی مهدی مطهر به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره جهانی روستایی آپوریا کره جنوبی راه یافت.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
مستند «روزهای بی خبری» از نیشابور به قدیمی‌ترین جشنواره روستایی جهان در کره جنوبی می‌رود

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، جشنواره آپوریای کره جنوبی که بیست و یکمین دوره خود را برگزار می‌کند، با هدف حمایت از فیلمسازان و کشف استعدادهای برتر تشکیل شده تا ایده‌های فیلمسازان به دید مخاطبان ملی و بین‌المللی برسد.

این جشنواره، جز اولین جشنواره های بین المللی فیلم در جهان با موضوع روستا است که این جشنواره در گانگوون کره جنوبی برگزار می‌شود، ۱۵ دسامبر سال جاری تا پانزده ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ آذر تا ۲۵ دی) به نمایش فیلم های منتخب جشنواره می پردازد.

مستند «روزهای بی خبری» به نویسندگی و کارگردانی فیلمساز نیشابوری ابوالفضل تاجیک و تهیه کنندگی مهدی مطهر به بخش مسابقه بیست و یکمین جشنواره جهانی روستایی آپوریا کره جنوبی راه یافت، پخش جهانی «روزهای بی خبری» بر عهده کمپانی اوریموند است.

مستند «روزهای بی خبری» روایت‌گر قصه علی محمد، پیرمرد ۸۴ ساله، آخرین بازمانده از نمدمالان روستایی از توابع شهرستان نیشابور است و این مستند به زندگی، کار و تنهایی علی محمد می‌پردازد که در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار