مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان:

لازمه مبارزه و ایستادگی، بصیرت و حضور مقتدرانه در منطقه است

زبرخان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان گفت لازمه مبارزه و ایستادگی، بصیرت و حضور مقتدرانه در منطقه است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
لازمه مبارزه و ایستادگی، بصیرت و حضور مقتدرانه در منطقه است

سید عبداله حسینی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان در همایش فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی با اشاره به رخدادهای سال 1357 گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از سالیان طولانی و مبارزه چندین ساله در سال 1357 به پیروزی رسید و انقلاب های زیادی در جامعه جهانی شکل گرفت و نقطه اشتراک انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب ها ضد استبدادی بود ولی انقلاب اسلامی ایران هم ضداستبدادی وهم ضد استعماری بود.

حسینی ادامه داد: 43 سال از جمهوری اسلامی ایران می‌گذرد و ذره ای از دشمنی ما علیه استعمار و استبداد کم نشده است و اختلاف ما با حکومت های استعماری همانند آمریکا اگر سیاسی بود تا الان به هر صورت حل شده بود، ولی مشکل اصلی ما بحث سیاسی نیست، کشور ما در یک منطقه جغرافیایی خاص قرار گرفته و از زمان های دور مورد طمع خیلی از کشور ها قرار گرفته است و مسئله دشمنی ما با استکبار و آمریکا ماهیتی است.

وی افزود: ماهیت نظام مقدس ما، ماهیت ناب اسلامی است، ما اعتقاد داریم و تلاش داریم که این اسلام را فراگیر کنیم و در آموزه های دینی ما هم این مورد هست و با ظهور امام زمان عجل الله انقلاب ما جهانی می شود و این وعده خداوند است و ماهیت استعمارگران لیبرال دموکراسی است و میخواهند آن را جهانی کنند ولی ما نمی خواهیم.

حسینی با بیان اینکه استعمارگران دنیا را به دو قطب سلطه گر و سلطه پذیر تقسیم کردند تصریح کرد: ما با انقلاب خود به آنها فهماندیم که انقلاب و نظام ما سلطه ستیز ا ست و امروزه نوع جنگ ما با نظام سلطه گر و استعمارگر تغییر کرده است.

مدیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش زبرخان اظهار کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس رزمندگان دلاور ما وارد جنگ سخت شدند و به پیروزی رسیدیم، اما آنها به از مدتی فهمیدند که با ایران نمی شود وارد جنگ سخت شد چون که باعث اتحاد ایرانی ها می شود و بعد به سمت جنگ نرم روی آوردند، یعنی جنگ با باورها و جنگ با اعتقادات.

وی بیان کرد: تلفات ما در جنگ سخت شهید بود و همیشه از شهدا یاد می کنیم ولی در جنگ نرم دیگر شهید نداریم، بسیاری از آسیب های اجتماعی و اعتیادی که گریبان گیر بسیاری از مردم شده، این گوشه ای از تلفات آن است و جنگ هوشمندانه ای را با ما راه انداخته اند و قصد فروپاشی را دارند ولی نتوانسته اند و نمی توانند.

حسینی افزود: شهدای گرانقدر هسته ای ما و سرداران رشید اسلام همچون سردار سلیمانی را ترور می کنند و با تحریم ها و اختلافات و دودستگی ها قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی ما را دارند و این ها همه در قالب جنگ هوشمند مطرح می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار