آثار جدید پروین پناهی در بازار نشر

تهران (پانا) - «چی شد، چی نشد و قصه‌های دیگر» و «پریچه و درّه‌ پولک غول» دو کتاب تازه پروین پناهی است که توسط انتشارات قصه و داستان وارد بازار نشر کتاب کودک شده است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آثار جدید پروین پناهی در بازار نشر

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان پروین پناهی با اعلام این خبر گفت: دبیری ادبی این داستان‌ها که برای گروه سنی ب و ج منتشر شده را شکوه قاسم‌نیا بر عهده داشته است.

وی تصریح کرد: «چی شد، چی نشد و قصه‌های دیگر» شامل چند قصه‌ کوتاه از جمله «کیک وانیلی با روکش شکلات»، «ماهی‌های شاخ‌دارِ جنگل‌آباد» و... برای کودکان است که در ٣٢ صفحه رنگی با تصویرگری حمید خلوتی منتشر شده است.

وی در ادامه افزود: ««پریچه و درّه‌ پولک غول» نیز یک داستان بلند کودکانه است که در ۴٠ صفحه رنگی با تصاویری از ساناز زمانی به انتشار رسیده است. پریچه یک پری دریایی کوچک است که از اتفاقات تکراری زیر دریا خسته شده و به دنبال کشف چیزهای تازه سفر هیجان‌انگیزش را به درّه‌ پولک غول آغاز می‌کند.

در بخشی از کتاب «چی شد، چی نشد و قصه‌های دیگر» می‌خوانیم:
«پسته خانوم می‌خواهد آش بپزد و به همسایه‌ها بدهد اما کاسه کم دارد. خب می‌تواند از همسایه‌ نزدیکش کاسه به امانت بگیرد. اما اگر کاسه‌ همسایه بیفتد و بشکند، چی کار کند؟ قصه‌ "چی شد، چی نشد "قصه‌ مهربانی و امانت‌داری همسایه‌هاست».

انتشارات قصه و داستان «چی شد، چی نشد و قصه‌های دیگر» را با شمارگان سه هزار جلد و قیمت ٢٠ هزار تومان و «پریچه و درّه‌ پولک غول» را با شمارگان دو هزار جلد و قیمت ٢۵ هزار تومان روانه بازار نشر کرده است.

پروین پناهی متولد سال ۱۳۶۴ و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است. وی پیش از این آثاری چون «شارلوی ٢٧٢۶»، «شاه و ماه»، «آلتای»، «تپه‌ هفت دیو»، «هاچی و بالدرین»، «فوتی فروتی غوله»، «وانت آبی قراضه»، «اردک پزپزی و بز وزوزی»، «یک بچه زرافه‌ صبحانه‌نخور»، «آقای کلوچه‌پز»، «گلابتون و زنگوله‌ هزارساله» و «سه غول کچل به دنبال گنج» و... را به حوزه ادبیات کودک و نوجوان عرضه کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار