انهدام باند 2 نفره زورگیران جنوب تهران

تهران (پانا) - رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق حرفه ای زورگیر که با موتورسیکلت‌های سرقتی از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند 2 نفره زورگیران جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی بیان کرد: سی ام فروردین ماه سال جاری شهروندی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید اعلام داشت، شب گذشته موتورسیکلت اش را از داخل پارکینگ منزل به سرقت برده اند.

وی عنوان کرد: با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت وسائط نقلیه به محل سرقت مراجعه و با بررسی و پایش صحنه جرم، سرنخ و ردپایی از سارقان را بدست می آورند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با تجمیع ادله و سرنخ های بدست آمده موفق می شوند هویت یکی از سارقان به نام احمد را شناسایی کرده که مراتب طی گزارشی به مرجع قضائی منعکس و با اخذ دستورات لازم، متهم دستگیر و در بازجویی به ارتکاب سرقت با همدستی افرادی بنام های ارسلان و اصغر اعتراف کرد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با دستگیری احمد و اعتراف صریح وی به جرم سرقت و همچنین لو دادن هویت همدستان خود کارآگاهان در عملیاتی دیگر موفق به دستگیری ارسلان می شوند و ضمن اعتراف وی به مشارکت در سرقت موتورسیکلت، در بازرسی بدنی، یک دستگاه تلفن همراه مدل سامسونگ کشف که مشخص شد متهم دارای سابقه سرقت به عنف می باشد.

سرهنگ عزیزخانی افزود: بلافاصله شاکی مربوطه شناسایی، دعوت و در مواجهه حضوری با شناسایی صریح ارسلان به عنوان یکی از سارقان زورگیر، اظهار داشت؛ در اوایل شهریور ماه سال جاری در محدوده شهرری مورد زورگیری قرار گرفته و سارقان با استفاده از سلاح سرد و زخمی کردن وی، سه دستگاه گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: مع الوصف با تحت نظر بودن متهمان، اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر مال باختگان و دستگیری سایر ایادی مجرمانه کماکان در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت های خاص پایگاه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار