توضیح معاون رئیس‌جمهوری درباره چهارمین نشست رئیسی با نمایندگان استان‌های شمالی

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس از بررسی مسائل مربوط به مدیریت پسماند، حراست از جنگل‌ها، توسعه و احیای صنایع، لایروبی رودخانه‌ها، تامین آب شرب در چهارمین نشست رییس‌جمهوری با نمایندگان استان‌های شمالی، گلستان، مازندران و گیلان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توضیح معاون رئیس‌جمهوری درباره چهارمین نشست رئیسی با نمایندگان استان‌های شمالی

به گزارش روابط عمومی معاونت پارلمانی رئیس جمهوری، سیدمحمد حسینی درباره چهارمین نشست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با نمایندگان سه استان شمالی گلستان مازندران و گیلان و استانداران این استان‌ها گفت: این نشست عصر دیروز (پنجشنبه، چهارم آذر) به همت معاونت امور مجلس و دفتر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

معاون رئیس جمهوری در امور مجلس افزود: در این نشست بحث عدالت در توزیع، منابع طبیعی، مدیریت پسماند، حراست از جنگل‌ها، توسعه و احیای صنایع، لایروبی رودخانه‌ها، تامین آب شرب، طرح توسعه کشت برنج، تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی، احیا و توسعه بنادر، توجه به امور زیر ساختی (راه‌آهن محورهای مختلف، آزاد راه، ایجاد مناطق آزاد و ویژه تجاری، احیای خلیج گرگان، تالاب‌های انزلی آشوراده و غیره، تصرفات مشکل‌ساز اوقاف، بحث سکونتگاه دوم خوش‌نشین‌ها و اقشار مرفه در مناطق شمالی، توجه به صنعت گردشگری، تعامل تجاری با کشورهای اورآسیا و... اهم مسائل مطروحه از سوی نمایندگان بود.

حسینی تصریح کرد: استانداران گلستان، گیلان و مازندران نیز در این جلسه با استقبال از راهکار پیشنهادی دولت برای تفویض اختیارات بیشتر به استانداران اظهار امیدواری کردند با همفکری نمایندگان مجلس بتوانند بر مشکلات استان‌های خود فائق آیند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار