نماینده رودبار در گفت‌وگو با پانا:

فعالیت اقتصادی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جنبه جهادی و بسیجی داشته است

تهران (پانا) - نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی یوسف نوری، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، تاکید کرد این فعالیت‌ها هیچ منافاتی با فعالیت‌های فرهنگی‌شان ندارد بلکه فعالیت‌های اقتصادی وی جنبه جهادی و بسیجی داشته که این خود دارای ارزش است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت اقتصادی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جنبه جهادی و بسیجی داشته است

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به معرفی «دکتر یوسف نوری» به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: «از آنجایی‌ که وی از بدنه آموزش‌ و پرورش است و سابقه معاونت در این مجموعه را داشته و از معلمی تا مدیرکلی را تجربه کرده است، بسیار ارزشمند و قابل تأمل است و رزومه کافی را دارد.»

وی با اشاره به اینکه جلسه روز شنبه آتی با وزیر پیشنهادی بسیار مهم است، گفت: «برای تصمیم‌گیری نهایی باید صحبت‌های وی را بشنویم اما سابقه فعالیت‌های اقتصادی وی برای آموزش‌ و پرورش هیچ منافاتی با فعالیت‌های فرهنگی‌شان ندارد.»

نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «نکته مهم درباره فعالیت‌های اقتصادی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش‌ و پرورش این است که وی در محل‌هایی فعالیت اقتصادی داشته که کار جهادی و بسیجی لازمه‌اش بوده و این دو ویژگی برای یوسف نوری اتفاقاً مثبت ارزیابی می‌شود. اما باید ببینیم برنامه‌های کوتاه‌‌مدت و میان ‌مدت و بلندمدتشان چیست. وقتی این برنامه‌ها را در روز شنبه بشنویم در انتخاب نهایی‌شان تعیین‌کننده است.»

«یوسف نوری» متولد سال ۱۳۴۰ در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی همچنین مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه ۷ آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار