صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در اردبیل واگذار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت صدور موافقت اصولی تاسیسات ۱۶ گانه گردشگری در سطح استان واگذار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری در اردبیل واگذار می‌شود

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل،نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در جلسه بررسی روند تفویض صدور موافقت اصولی تاسیسات گردشگری به ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای تسریع در امور سرمایه‌گذاران برنامه‌ریزی شده تا صدور موافقت اصولی تاسیسات ۱۶ گانه گردشگری به ادارات و نمایندگی‌های شهرستانی این اداره‌کل واگذار شود.

وی با قدردانی از عملکرد معاونت سرمایه‌گذاری در تمامی حوزه‌ها بر همکاری بین این معاونت و ادارات شهرستان‌ها تاکید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بیان کرد: در راستای تسریع فرایند صدور موافقت اصولی و تفویض صدور موافقت اصولی به شهرستان‌ها و نمایندگی‌های این اداره‌کل در شهرستان‌های استان انتظار می‌رود معاونت سرمایه‌گذاری با آشناسازی مراحل کار به مسئولان شهرستانی زمینه این امر را فراهم آورند.

فلاحی افزود: با توجه به اینکه حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان از اولویت‌های مهم و اساسی به شمار می‌رود تفویض صدور موافق اصولی به شهرستان‌ها گامی مهم در این زمینه است تا با تسهیل در این امر شاهد جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران به بخش گردشگری باشیم.

وی پیش‌نیاز رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری را حمایت از سرمایه‌گذاران دانست و گفت: انتظار می‌رود مدیران شهرستانی و مسئولان نمایندگی‌های این اداره‌کل در شهرستان‌ها توجه جدی به این مهم داشته و آن را در اولویت قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار