گردهمایی مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز

شیراز (پانا) - بیش از 150 مربی پیشتاز سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز با حضور در اردوی مهارتی تشکیلاتی در اردوگاه محمد رسول الله در کارگاه‌های آموزشی مختلف با مهارت‌های تشکیلاتی و اصول بازمهندسی این تشکیلات آشنا شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مربیان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی ناحیه ۴ شیراز

رییس سازمان دانش آموزی ناحیه 4 شیراز در گفت‌وگو با پانا گفت: در این دوره مربیان پیشتاز مهارت‌های تشکیلاتی را توسط مدرسین ناحیه و استانی آموزش می‌بینند و در پایان به آنان گواهی آموزشی و ضمن خدمت تعلق می گیرد .

حمیدرضا رستمی فضای این اردو را بعد از دو سال دوران کرونا بسیار شاد و مثبت ارزیابی کرد و افزود: اردوهای تشکیلاتی سازمان دانش‎آموزی، با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی و آشنایی با طبیعت و در درجه اول یکسان‌سازی فعالیت‌های پیشتازان برگزار شده است.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 4 شیراز نیز در این مراسم از تلاش‌های مسوولان سازمان دانش‌آموزی در برگزاری این کارگاه مفید بعد از دو سال و در دوران کرونا تقدیر کرد و افزود: روحیه مشارکت‌پذیری و تعاون و تشریک مساعی مربیان پیشتاز در همه عرصه‌های تربیتی مشهود و قابل تحسین است.

احمدرضا حسن شاعلی با اشاره به نقش تربیتی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی، ادامه داد: برنامه‌های اردویی سازمان و برگزاری المپیاد بازی‌های فکری فعالیت‌های موثری در تربیت دانش‌آموزان است و ما هم با حمایت‌های خود تلاش می‌کنیم اهداف سازمان دانش‌آموزی محقق شود و شاهد رشد و اعتلای استعدادهای دانش‌آموزان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار