نشست هماهنگی بیست و سومین مانور زلزله برگزار شد

یزد (پانا) - با هدف ارزیابی، تقسیم کار و وظایف ارگان‌های مرتبط با مدیریت، نشست هماهنگی برگزاری بیست و سومین مانور زلزله در یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست هماهنگی بیست و سومین مانور زلزله برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، رییس سازمان دانش آموزی استان، رییس اداره سلامت و تندرستی اداره کل متبوع، نماینده هلال احمر، نشست هماهنگی بیست و سومین مانور زلزله و تصمیم‌گیری در خصوص این مانور نمادین برگزار شد.

با هدف ارزیابی، تقسیم کار و وظایف ارگان های مرتبط با مدیریت، نشست هماهنگی برگزاری بیست و سومین مانور زلزله در یزد برگزار شد.

زهره امیرچقماقی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد در این نشست به نقش مردم در پیشگیری و کاهش اثرات سوانح طبیعی گفت: با آگاهی بخشی به مردم بخصوص قشر دانش آموز می توان تا حد زیادی اثرات بلایای طبیعی را در جامعه کاهش داد که این نقش پررنگ و مهم آموزش و پرورش را در این حوزه نشان می دهد.

وی افزود: این مانور با هدف آمادگی برای رویارویی با زلزله و کاهش تلفات و خسارات و ایجاد آمادگی دانش آموزان برای واکنش های صحیح و سریع در برابر زلزله در همه مدارس ناحیه یک برگزار می شود.

در ادامه هریک از مسئولین به اهمیت نقش آگاهی فردی در همه افراد جامعه به خصوص دانش آموزان نکاتی را ارائه و در خصوص برگزاری مراسم نمادین مانور زلزله تصمیماتی اتخاذ کردند.

لازم به ذکر است: مراسم نمادین مانور زلزله، چهارشنبه 7 آذر ماه همزمان با سراسر کشور به صورت پایلوت در دبیرستان دوره اول دانش پژوه یزد برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار