کارگاه آموزشی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در استان برگزار شد

بجنورد (پانا) - کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی با رویکرد سبک زندگی اسلامی را، سلامت زنان در راستای تغذیه مناسب، ارزش گذاشتن به سلامتی خود و خانواده عنوان کرد و گفت هر چقدر، برای سلامتی وقت گذاشته شود، کم است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی با رویکرد سبک زندگی اسلامی در استان برگزار شد

اعظم سادات امینی کارشناس مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اگر بخواهیم جامعه سالم و تندرست داشته باشیم و در خدمت دانش آموزان باشیم، باید به تغذیه، ورزش و سلامتی اهمیت دهیم.

حجت الاسلام شمسایی دبیر کارگره سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی، در این کارگاه به ارائه مطالب در خصوص اصول تغذیه سالم زنان با رویکرد سبک اسلامی پرداخت و گفت: وقت گذاشتن و ارزش دادن به بحث سلامت و تغذیه مناسب را از اهداف مهم زندگی دانست.

وی در ادامه، به روایات و احادیثی اشاره داشتند، امام علی (ع) در خصوص سلامت فرموده اند: سلامتی بهترین و برترین نعمت خداست و عقل سالم در بدن سالم است.

وی در حدیثی دیگر از پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: دو تا علم که از علوم دیگر برتری قابل توجه دارد، یکی بدن و یکی دیگر علم دین است که در این رابطه تأکید بر علم بدن بیشتر است.

وی تأکید داشت: تغذیه در رفتار، در فکر کردن و جهان بینی ما و در نوع اعتقادات ما تأثیر بسزایی دارد.

در پایان این نشست، توسط حجت الاسلام شمسایی به سوالات همکاران شرکت کننده، پاسخ داده شد.

گفتنی است این کارگاه با حضور استاد حجت الاسلام شمسایی، دبیر کارگره سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی و با همت امور زنان اداره کل آموزش و پرورش و همکاری بسیج فرهنگیان در محل کانون شهید باهنر شهرستان بجنورد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار