زنگ «بسیج؛ مظهر مقاومت و ایثار» در مدارس چابهار نواخته شد

چابهار (پانا) - مراسم محوری زنگ «بسیج؛ مظهر مقاومت و ایثار» در آموزشگاه برکت روستای مرادآباد شهرستان چابهار نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «بسیج؛ مظهر مقاومت و ایثار» در مدارس چابهار نواخته شد

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، مظهر مقاومت و ایثار است و باید در تبیین رسالت این نهاد مردمی و نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار مراسم های مختلفی ویژه دانش آموزان برگزار شود.

محسن آسکانی از بسیج به عنوان فرهنگ از خودگذشتگی یاد کرد و افزود: فرهنگ بسیج به عنوان انجام کارها به صورت مشارکتی با روحیه داوطلبانه و جهادی اگر در جامعه نهادینه شود، سازندگی هر منطقه با مشارکت عمومی امکان پذیر است، همانطور که تاکنون بسیج با برنامه های کاربردی و عملیاتی به بهترین نحو ممکن در این زمینه ایفای نقش کرده است.

خدیجه آتون مدیر مدرسه برکت نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته بسبج گفت: آثاری که در نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی در معرض دید عموم قرار گرفته، فقط گوشه ای از فعالیت های عملی دانش آموزان روستای مراد آباد است.

وی از همکاری و برنامه‌ریزی انجمن‌های 22گانه کانون‌های تربیتی و فرهنگی چابهار که در کشف و معرفی استعدادهای دانش آموزان فعالیت می کنند، تشکر کرد و افزود: دانش آموزان حاشیه شهر چابهار مانند دانش آموزان مرکز شهر با استعداد هستند، اما برای کشف و پرورش استعداد این دانش آموزان باید یک برنامه عملیاتی داشته باشیم.

آتون ادامه داد: در چند سال گذشته مجریان، شاهنامه خوانان، کتابخوانان زیادی را از بین همین دانش آموزان کشف کردیم و پرورش دادیم که امروز با اجرای برنامه های هفته بسیج توانایی خود را نشان دادند.

مدیر دبستان دخترانه برکت خاطرنشان کرد: امیدواریم در طول سال تحصیلی با حضوری شدن آموزش در مدارس، بتوانیم برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوعی را برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار