معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

شهید و شهادت والاترین نشان بر پیکر هستی است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل گفت شهید و شهادت والاترین نشان بر پیکر هستی است و هدف از برگزاری یادواره لاله‌های روشن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شهید و شهادت والاترین نشان بر پیکر هستی است

به گزارش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در قالب طرح ملی لاله های روشن در آموزشگاه شهید کاظمی (شاهد) آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هفته مبارک بسیج اظهار کرد: یکی از شاخصه های حضرت امام (ره) مخاطب شناسی ایشان بود که با دستور تشکیل بسیج را صادر کردند و بسیجیان در عرصه های مختلف علمی، نظامی و فرهنگی و...کشور را در مقابل هجمه های بیگانگان، دشمنان و استکبار محافظت نمودند.

وی شهید و شهادت را والاترین نشان بر پیکر هستی دانست و هدف از این یادواره را ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت عنوان کرد و افزود: دانش آموزان باید با سیره عملی شهدا در جهت بهره گیری از ظرفیت عظیم تربیتی آنان آشنا شده و از آن بهره ببرند.

در این مراسم سرهنگ شکر عبدی،جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و فرهنگی و هفته مبارک بسیج، اقتدار و پیشرفت در تمامی عرصه ها، امنیت و آرامش کشورمان را مدیون و مرهون خون پاک شهدای گرانقدر دانست و افزود: در سایه این امنیت و آرامش برای تولید علم در کشورمان قدم‌های موثری برداشته شد که در نهایت باعث پیشرفت سریع کشورمان در زمینه های گوناگون علمی شد.

گفتنی است: از دیگر برنامه های این مراسم، غبارروبی مزار شهدا و تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار