وزیر ارشاد: منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد عنوان کرد که در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۱۲۳۳۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وزیر ارشاد: منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بودجه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این وزارتخانه از رویکرد برنامه‌محوری سازمان برنامه و بودجه در حوزه فرهنگ حمایت می‌کند و برنامه‌های حوزه فرهنگ در این بخش نهایی شده است.

وی افزود: منابع مالی در حوزه فرهنگ نیاز به مدیریت بهتری دارد و در کمیسیون فرهنگی دولت، طرحی در این زمینه در حال پیگیری است.

توجه به فرهنگ از اولویت‌های دولت است

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هم با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگ، گفت: توجه به فرهنگ از اولویت‌های دولت و حاکمیت است، اما باید در حوزه فرهنگی، متولی مشخص داشته باشیم.

مسعود میرکاظمی در نشست هم‌اندیشی لایحه بودجه ۱۴۰۱ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در حال حاضر در بخش فرهنگ یا حوزه‌های اجتماعی شاهد تکثر سازمان‌ها و دستگاه‌ها هستیم در حالی که این بخش نیاز به متولی مشخص دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار داشت: با وجود صرف بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در هشت سال گذشته شاخص‌های کلان کشور وضعیت خوبی ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار