معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴:

توسعه فضای آموزشی، سبب توسعه کمی و کیفی آموزش خواهد شد

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴ طی بازدید از روند آماده‌سازی و تکمیل استخر منطقه عنوان کرد باید برای آموزش بهتر، زیر ساخت‌های آموزشی نیز فراهم باشد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فضای آموزشی، سبب توسعه کمی و کیفی آموزش خواهد شد

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ و یاسر پازوکی؛ معاون آموزش متوسطه منطقه، از روند آماده سازی و تکمیل استخر منطقه بازدید کردند.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ در حاشیه این بازدید گفت: باید برای آموزش بهتر زیر ساخت‌های آموزشی نیز فراهم شود و توسعه فضای آموزشی سبب توسعه کمی و کیفی آموزش خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط تعطیلی حاصل از کرونا فرصت مناسبی بود تا روند آماده سازی و تکمیل استخر انجام شود.

وی افزود: برای سلامتی دانش‌آموزان و کم تحرکی و کنترل وزن آنان نیاز به ساخت فضاهایی داریم که این نقیصه ها را جبران کنند که این امر با اجرای طرح کوچ در مدارس میسر شده و با استفاده از ظرفیت کانون های ورزشی و ارائه ساعات فوق برنامه برای دانش آموزان و فرهنگیان می توانیم بیماری های غیر واگیردار نظیر دیابت و برخی سرطان ها را کنترل کنیم.

عدل لاله در پایان گفت: این استخر با مساحت ۶۰۰ مترمربع، زیربنای ۵۴۰ متر مربع و مجهز به سونا خشک و بخار، جکوزی، تاسیسات و موتورخانه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چاه آب، رختکن، کفش داری، سالن انتظار، دفتر مدیریت و ... است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار