تفکر بسیجی موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود

بوشهر(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت فرهنگ تفکر بسیجی در آموزش و پرورش موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیجی موجب رشد و بالندگی دانش‌آموزان می‌شود

به گزارش پانا، علی موحدی به مناسبت هفته بسیج درجمع کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بعد از قرائت زیارت عاشورا اظهار کرد: بسیج بر گرفته از فرهنگ اسلامی و به تعبیر امام خمینی ( ه ) بسیج شجره طیبه است.

او گفت: یک بسیجی با بصیرت و آگاهی، مسئولیت پذیری از حریم اسلام دفاع می کند . مقام معظم رهبری ، بسیج را یک مجموعه آگاه، متعهد، بصیر به مسائل ایران اسلامی معرفی می کند که در برابر دشمنان اسلام از جان و مال خویش می گذرند.

موحدی تصریح کرد: در تربیت دانش آموزان باید آنها را به سوی کسب معرفت الهی، ایمان، اخلاص، دشمن ستیزی و غیره سوق داد تا دستیابی به فضیلت ها در برابر استکبار و قدرت های بیگانه مقاومت کنند.

موحدی گفت: مدیران، معلمان، مربیان و مشاوران بگونه ای آموزش دهند راهنمایی کنند تا دانش آموزان، دارای فرهنگ و تفکر بسیجی شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: دانش آموزان با بصیرت و آگاهی عمل کنند و در حفظ ارزشهای اسلام و تعالیم دینی مقاوم و پایدار باشند .

موحدی گفت: والدین در نهادینه کردن فرهنگ بسیجی نقش بسزایی ایفا می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار