مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

گروه‌های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت هستند

زاهدان (پانا)- مدیر آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت گروه‌های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت و زمینه‌ساز اجرای سند تحول بنیادین در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۲۳۳۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
گروه‌های آموزشی موتور محرکه دستگاه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، حمیدرضا رخشانی در نشست هم اندیشی با سرگروه های آموزشی استان که با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت‌های گوناگون در ارتقای شاخص های آموزشی استان در سایه برنامه‌ریزی، کار جهادی و تلاش شبانه روزی گروه های آموزشی محقق شده است.
وی افزود: ما به پشتوانه گروه های آموزشی قوی استان توانستیم در زمان شیوع ویروس کرونا زودتر از سایر استان‌های کشور زمینه آموزش‌های مجازی را با تولید محتوای بوی برای دانش آموزان فراهم کنیم.
مدیر آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: تنها استانی بودیم که بعد از اسفند ۹۸ محتوای آموزشی بومی ما در شبکه استانی پخش شد و مورد بهره برداری دانش آموزان استان و سایر استان‌ها نیز قرار گرفت.
رخشانی ادامه داد: ارتقای حدود یک نمره‌ای میانگین نمره نهایی استان، دوبرابر شدن قبولی دانش آموزان استان در کنکور سراسری و سایر موفقیت‌های کسب شده مرهون تلاش و کوشش سرگروه های آموزشی استان است.
وی با بیان اینکه جایگاه گروه های آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت بی بدیل است، تصریح کرد: گروه های آموزشی زمینه ساز اجرای سند تحول در کف مدرسه هستند بنابراین باید چارت وظایف و ساعات فعالیت‌ سرگروه ها به تناسب اهمیت فعالیت آنان تغییر کند.
گفتنی است سه نفر از سرگروه های آموزشی استان در این نشست به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و راهکارها و پیشنهادات کاربردی در راستای ارتقای اثربخشی گروه های آموزشی را بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار