نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی:

کشور ما به نسبت سایر کشورها بیشتر مورد تهاجم آسیب‌های اجتماعی و سیاسی قرار دارد

بجنورد (پانا) - نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در نشست مشترک با معاونین پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستانهای خراسان‌شمالی گفت کشور ایران به‌نسبت سایر کشورها بیشتر مورد تهاجم آسیب‌های اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کشور ما به نسبت سایر کشورها بیشتر مورد تهاجم آسیب‌های اجتماعی و سیاسی قرار دارد

به گزارش دفتر نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی، حجه الاسلام و المسلمین رضا نوری، در نشست مشترک با معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق اظهار کرد: امروزه یکی از مهمترین مسئولیت‌های مربیان پرورشی و مشاوران در مدارس، بحث آسیب‌های اجتماعی است.

وی ادامه داد: دانش آموزان به مدت 12 سال در خدمت آموزش و پرورش قرار دارند و باید کاری شود تا دانش آموزان متوجه این آسیب ها شوند و باید با دانش‌آموزان دوست و صمیمی شد و باید از راه‌های ملموس و مختلف استفاده کرد تا این آگاهی صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه عنوان کرد: امروزه یکی از مهمترین مسئولیت های معاونین، مربیان پرورشی و مشاوران در مدارس، بحث آسیب های اجتماعی است و وظیفه آنان در حوزه آسیب های اجتماعی بسیار مهم و خطیر است و باید بیشتر کار شود و وقت بیشتری در این رابطه بگذارند و مربی تربیتی باید از لحاظ مطالعاتی، علمی و خودساختگی، سرآمد و الگو باشد و باید دغدغه تربیت داشته باشد.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اگر با مسائل الهی و قرآنی بیشتر انس بگیریم خدا، قوت و انرژی ما را در پیگیری و اثربخشی امور افزایش می‌دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی در این جلسه نیز گفت: به لطف خدا استان ما در واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان جزو پنج استان برتر کشور است.

محمد عقیقی اضافه کرد: عمده ماموریت معاونت پرورشی و فرهنگی همراه کردن همه نهادهای مرتبط با حوزه تربیتی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: ستادهای اقامه نماز را متعلق به خودمان می‌دانیم، پرشور اقامه شدن نمازهای جمعه در سطح استان را از وظایف اولیه خود تلقی می کنیم و با نهادهای قرآنی، فرهنگی و تربیتی سطح استان نشست های مختلفی داشتیم.

عقیقی نیز با اشاره به آسیب های اجتماعی در مدارس خاطرنشان کرد: هر هفته با یکی از شهرستان های استان پیرامون آسیب های اجتماعی موجود شهرستان جلسه برگزار می‌شود و مسائل شهرستانها توسط اعضای کارگروه کند و کاو، بررسی و پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار