واکنش آموزش و پرورش پلدشت به فیلم تنبیه دانش‌آموز در فضای مجازی

ارومیه(پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت نسبت به فیلم تنبیه یک دانش‌آموز در فضای مجازی واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
واکنش آموزش و پرورش پلدشت به فیلم تنبیه دانش‌آموز در فضای مجازی

احمد قربانی با اشاره به فیلم منتشر شده از تنبیه دانش آموزان پلدشت در شمال آذربایجان‌غربی در فضای مجازی در گفت و گو با خبرنگار پانا افزود: لازم است تا اولیا و شهروندان بدانند که با توجه به مسائل پیش آمده در یکی از مدارس این شهرستان، موضوع با قید فوریت و با اعزام بازرسان اداری به واحد آموزشی مورد نظر پیگیری می شود.

وی بیان کرد: صرفنظر از اظهار ندامت فرد خاطی و عذرخواهی از افکار عمومی و دلجویی از دانش آموزان یاد شده، نظر به اینکه عملکرد نامبرده مغایر با ضوابط و مقررات نظام تعلیم و تربیت بوده لذا در راستای صیانت و مراقبت از حقوق دانش آموزان و جلوگیری از تکرار مسایل مشابه نسبت به تشکیل پرونده تخلفاتی اقدام و برابر مقررات برخورد قانونی اعمال خواهد شد.

قربانی اضافه کرد: چنین اعمالی به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی از طرف آموزش و پرورش قابل پذیرش و تایید نبوده و به لحاظ ممنوعیت آن با هر فردی که برخلاف آیین نامه اجرایی مدارس مرتکب رفتار مذموم با آثار سوء تربیتی کند، برخورد خواهد کرد.

امروز یکشنبه فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از معلمان شهرستان پلدشت در آن اقدام به تنبیه بدنی دو دانش آموز نوجوان کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار