مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

تقویت زیرساخت‌های آموزشی و توانمند‌سازی معلمان در سیستان و بلوچستان از اولویت‌های بنیاد احسان است

زاهدان (پانا) -مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت تقویت زیرساخت‌های آموزشی، توانمند سازی معلمان و تامین مایحتاج دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان از اولویت‌های بنیاد احسان است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تقویت زیرساخت‌های آموزشی و توانمند‌سازی معلمان در سیستان و بلوچستان از اولویت‌های بنیاد احسان است

سعید سلیمانی در آیین امضای تفاهم‌نامه تجهیز و راه اندازی ۱۵ کلاس آموزش از راه دور در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: بنیاد احسان در هر استان ابتدا اولویت های محرومیت زدایی را مشخص می‌کند که در سیستان و بلوچستان جذب بازماندگان از تحصیل و فراهم کردن زمینه آموزش آنان از مهمترین اولویت ها بود.
وی افزود: سیستان و بلوچستان با وجود منابع طبیعی فراوان و مردم صبور و سخت کوش دارای ظرفیت های زیادی است که به دلیل سو مدیریت دچار محرومیت شده است.
سلیمانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با ورود گروه های مردمی و جهادی شرایط رو به بهبود است به طوری که از مجموع ۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور، ۱۵۰ گروه در سیستان و بلوچستان مستقر هستند.
وی با بیان اینکه در حوزه جذب بازماندگان از تحصیل در سه استان کشور به صورت پایلوت در حال تجهیز ۱۰۰ کلاس به فناوری های نوین آموزشی و زیرساخت‌های هوشمند هستیم، گفت: از این تعداد ۳۰ کلاس به سیستان و بلوچستان اختصاص دارد که در فاز اول قرار است ۱۵ کلاس در مناطق دور و محروم به تجهیزات نوین آموزشی مجهز شوند و تا پایان سال نیز تجهیز ۱۵ کلاس دیگر در دستور کار قرار دارد.
سلیمانی با اشاره به اقدامات بنیاد احسان در خصوص تهیه محتوای آموزشی خاطر نشان کرد: در سیستان و بلوچستان معلمان خوبی داریم که باید تقویت و حمایت شوند بر همین اساس آمادگی لازم برای توانمندسازی و آموزش معلمان این استان وجود دارد و هم اکنون نیز این طرح در دلگان شروع به کار کرده است.
وی به اقدامات انجام شده در بنیاد احسان در زمینه رسیدگی به دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۲ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان این استان توزیع شد.
مدیرعامل بنیاد احسان خاطر نشان کرد: این مجموعه آمادگی لازم جهت هرگونه حمایت و تقویت از گروه های جهادی، مردمی و معلمان این استان را دارد و معتقدیم سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های ویژه ای است که باید با حمایت از قوه به فعل تبدیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار