مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح بشری در مدارس دخترانه متوسطه اول استان اجرا می‌شود

بوشهر(پانا)- مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در امور بانوان گفت در راستای برقراری عدالت در دسترسی به امکانات بهداشتی، ارتقای سلامت و بهداشت جسمی و روانی، طرح بشری در مدارس دخترانه متوسطه اول استان اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۳۲۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح بشری در مدارس دخترانه متوسطه اول استان اجرا می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، لیلا ناظرزاده با اشاره به اهمیت پدیده بلوغ و تغییرات دوره نوجوانی اظهار کرد: سلامت دوره نوجوانی، نشاط و شادابی در سن بلوغ می‌تواند تضمین کننده سلامت و فردای جامعه باشد.

وی افزود: با وجود ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به مسائل رشد تربیتی و جسمی دختران، اما همچنان برخی از دانش‌آموزان و خانواده‌ها آمادگی مواجه با تغییرات این دوره حساس از نوجوانی را ندارند.

ناظرزاده ادامه داد: با هدف ارتقای سطح دانش سلامت جسمانی و عاطفی و روانی دختران نوجوان، طرح بشری در مدارس متوسطه اول استان با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در امور بانوان اضافه کرد: در این طرح با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تلاش می شود تا دانش آموزان و اولیا با شناخت و آگاهی بیشتر و بهتری با این پدیده برخورد کنند.

او گفت: این طرح با توجه به اولویت های برنامه عملیاتی و در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

ناظرزاده یادآور شد: کارگاه های مجازی تکمیلی این طرح ویژه اولیا و مربیان توسط مشاوران استانی به طور همزمان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار