احداث ۱۸ مجتمع گردشگری دراستان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل گفت هم‌اکنون ۱۸ مجتمع گردشگری در سطح استان در حال اجرا و احداث است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث ۱۸ مجتمع گردشگری دراستان اردبیل

به گزارش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: عملیات احداث ۱۸ مجتمع گردشگری در سطح استان اردبیل در حال اجرا بوده که میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بیش از ۶۰ درصد است.

وی افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر، سرعین و نیر در حال احداث بوده که بیش از ۹ هزار و ۶۱۲ میلیارد ریال برای اجرای آن‌ها سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پیشرفت اجرای طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود که چهار مورد از این طرح‌ها تا پایان امسال، ۱۰ طرح در سال آینده و مابقی نیز در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسیده و برای خدمات‌رسانی به گردشگران مهیا شود.

فلاحی ادامه داد: با راه‌اندازی و آغاز فعالیت این مجتمع‌های گردشگری ۷۷۲ شغل جدید در بخش گردشگری استان اردبیل ایجاد خواهد شد و شاهد رونق بخش گردشگری در کنار توسعه اشتغال در استان خواهیم بود.

وی بیان کرد: هم اکنون طرح‌های مختلفی در بخش گردشگری استان اردبیل در حال اجرا بوده که بهره‌برداری از آن‌ها توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رونق در این بخش را فراهم خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار