استاندار اردبیل: بهبود معیشت مردم اولویت اصلی ماست

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل عنوان کرد دغدغه اصلی مسئولان خدمت به مردم و تغییر و تحول در معیشت و سفره مردم است و باید تحول اقتصادی و بنیادی در زندگی معیشتی مردم اتفاق بیافتد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار اردبیل: بهبود معیشت مردم اولویت اصلی ماست

به گزارش استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گرمی با بیان اینکه امروزه مساله آب در منطقه گرمی به یک بحث بحرانی تبدیل شده است گفت: احداث سدهای کشاورزی و معیشتی از چند سال پیش آغاز شده که با آبگیری و انتقال خط لوله بخش اعظمی از این منطقه از نعمت آب سالم پایدار برخوردار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هرگونه اقدام مثبت و رو به جلو باید در سفره مردم احساس شود اضافه کرد: ایجاد اشتغال پایدار در منطقه، توجه به وضعیت اقتصادی، ارتقای شاخص های مختلف اقتصادی، صنعتی و گردشگری از دغدغه های اصلی ما در این دولت است.
استاندار اردبیل تصریح کرد: نباید برای حل مسایل و کاهش بروکراسی اداری به قوانین دست و پا گیر تکیه کنیم بلکه باید با ارائه راهکار مناسب گرهی از مشکلات مردم را باز کرده و زندگی و آینده مردم را تضمین کنیم.
عاملی اظهار کرد: بنای دولت، صداقت و روراستی و حل مسایل معیشتی مردم تحت هر شرایطی است و ما نیز به این اصول پایبند خواهیم بود.
وی از مدیران کلیه دستگاه های اجرایی خواست که برای حوزه‌ کاری خود برنامه‌های دقیق و تخصصی تهیه کنند و به شهرستان گرمی نیز در حوزه های مختلف کشاورزی، گردشگری، صنعتی، عمرانی و خدماتی و اقتصاد مرزی توجه ویژه داشته باشند.
استاندار اردبیل با بیان اینکه برای بخش کشاورزی استان برنامه ریزی مناسب و تخصصی در دست تدوین است افزود: در مرحله نخست مجموعه گلخانه آنگوتلار سرمایه گذاری می شود تا چند ماهه آینده این گلخانه با ظرفیت عالی به چرخه فعالیت برگردد و ۷۰ نفر بصورت مستقیم در این مجموعه شاغل می شوند.
عاملی با‌ بیان اینکه شهرستان گرمی بیشترین مرز را با کشور آذربایجان دارد گفت: باید از ظرفیت مرزها در راستای تولید ثروت استفاده شود، این موقعیت فرصت بزرگی است و بهره مندی کامل این شهرستان از منطقه مرزی در اولویت پیگیری هاست.
نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت منحصر بفرد دریاچه گردشگری گیلارلو گفت: پنج کیلومتر از راه ورودی گرمی- اردبیل و ۱۷ کیلومتری گرمی_امیرکندی آسفالت ریزی شده و در آینده نزدیک علائم ایمنی و خط کشی انجام می شود.
عاملی بااشاره به مشکلات شهرک صنعتی گرمی نیز اظهار کرد: وضعیت فاضلاب باید تا سال آینده تعیین تکلیف شده و تا قبل از فصل سرما به بهسازی جاده این شهرک اقدام اساسی شود
این مسوول اضافه کرد: هفته آینده جلسه‌ای با مجموعه دبیرخانه مناطق آزاد تجاری صنعتی در تهران برگزار می شود که موضوع منطقه آزاد استان اردبیل نیز بررسی و تحقق این موضوع در سطح شورای عالی امنیت ملی پیگیری و نتیجه به اطلاع مردم خواهد رسید.
در این جلسه تعدادی از پرونده های دارای مشکل با حضور نمایندگان طرح ها، نمایندگان بانک های عامل و مدیران دستگاه های اجرایی بررسی و تعیین تکلیف شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار