مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات

کتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتقال پیام، فرهنگ و تمّدن از نسلی به نسل دیگر و وسیلۀ کمال و تفکر است

کلات (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، درمراسم زنگ کتاب و کتابخوانی در آموزشگاه پیوند مهر شهرستان گفت کتاب یکی از مهم ترین ابزارهای انتقال پیام، فرهنگ و تمّدن از نسلی به نسل دیگر و وسیلۀ کمال و تفکر است.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کتاب یکی از مهم‌ترین ابزارهای انتقال پیام، فرهنگ و تمّدن از نسلی به نسل دیگر و وسیلۀ کمال و تفکر است

رمضان پروانه، مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: کتاب یکی از مهم ترین ابزارهای انتقال پیام، فرهنگ و تمّدن از نسلی به نسل دیگر و وسیلۀ کمال و تفکر و جزء جدایی ناپذیر دنیای علمی امروز به شمار می آید. از این رو همه جوامع پیشرفته با گسترش فرهنگ مطالعه و تسهیل دستیابی به کتاب و نشریات مناسب، هدفمندانه به غنی سازی تفکّر و اندیشه مردم جامعه خود پرداخته و مسیر رشد و تعالی جوامع را هموار می سازند.

وی در ادامه اظهار کرد: آنچه مسلّم است امروزه مقولۀ کتاب و کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه، فقط راهی برای تأمین اوقات فراغت نیست، بلکه این امر را باید پایه و بنیان استوار هر برنامه ریزی اصولی، اجتماعی و توسعۀ ملی قلمداد کرد.

پروانه افزود: برای اینکه در اجتماع فرد مثمرثمر و مفید باشیم و به جایگاه والا دست یابیم، باید مطالعه کنیم و برای آن وقت بگذاریم و همه با هم تلاش کنیم تا سرانه مطالعه را در کشور بالا ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار