تجلیل از افتخارآفرینان همفتمین دوره جشنواره خوارزمی

بهارستان دو (پانا) - مراسم تجلیل از برگزیدگان هفتمین مرحله جشنواره خوارزمی، با حضور رییس اداره دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کادر آموزش و پرورش ناحیه یک و دو بهارستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از افتخارآفرینان همفتمین دوره جشنواره خوارزمی

در این مراسم محمدرضا احمدوند، رئیس اداره دوره اول متوسطه، اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دانش‌آموزان و فرهنگیان برگزیده در این جشنواره اظهار کرد: ما امید داریم که نتایج زحمات شما به جامعه ایران برگردد و شما عزیزان بازوان محکمی در آبادانی این مرز و بوم باشید.

داریوش عبدی، سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان نیز با توجه به اهمیت این جشنواره و همکاری بسیار حائز اهمیت مدارس در طی دوران برگزاری بیان کرد: جای خالی پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در منطقه کاملا احساس می‌شود.

در این جشنواره، زهرا رستم‌پور از مدرسه شهید‌ مهدوی رتبه اول کشوری در رشته ادبیات فارسی و رقیه سلطان‌مرادی و فاطمه سلطان‌مرادی از مدرسه سپاهان رتبه اول کشوری را در بخش پژوهش، از افتخار آفرینان آموزش و پرورش بهارستان دو بودند.

دراین مراسم فرامرز پاکروان معاون آموزشی و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان و مصطفی کلانتری مدیر، ماشاالله درختی معاون آموزشی آموزش و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز حضور داشتند.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار