ثبت 15 هزار نفرساعت فعالیت جهادآموزشی توسط بانوان بسیجی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از ثبت 15 هزار فعالیت جهادی، آموزشی و تربیتی توسط بانوان بسیج فرهنگیان استان در بازه زمانی یک ساله خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
ثبت 15 هزار نفرساعت فعالیت جهادآموزشی توسط بانوان بسیجی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در نشست بصیرتی بانوان بسیج فرهنگیان شهرستان های بیرجند، خوسف، درمیان و سربیشه، که در سالن ایثارگران مجتمع آموزشی رفاهی فرهگیان استان برگزار شد؛ اذعان کرد: همه دستگاه ها موظف به مشارکت در مسائل آموزشی و تربیتی هستند، بنابراین مطالبه گری برای آموزش، پرورش و تربیت انقلابی نسل جوان باید در رأس فعالیت های بسیج فرهنگیان باشد.

وی؛ با بیان این که بسیج حیطه ای پاک و بی آلایش است، تصریح کرد: فعالیت در این حیطه پاک را باید توفیقی دانست که از سوی حضرت حق به افراد برگزیده عنایت شده و بسیجیان از این که به وادی خدمت به اسلام، مسلمین و محرومین طلبیده شده اند؛ باید شکرگذار خداوند متعال باشند، چرا که این توفیق نصیب هر کسی نمی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عامل بودن را اولین گام در فرهنگ بسیج و بسیجی دانست و ادامه داد: مهم ترین سرمایه هر جامعه، نیروی انسانی فعال و کار آمد است، بنابراین باید در شتاب بخشی به قطار توسعه و آبادانی ایران عزیز، بویژه خطه قهستان زمین، با اجرای طرح ها و برنامه های متنوع در جذب حداکثری این پتانسیل عظیم کوشا باشیم.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان علمی کشور، هدایت و یا فراری دادن نخبگان به خارج از کشور را خیانت دانست و عنوان کرد: مطالبه گری با رعایت اصول و قواعد صحیح آن باید همیشه در شریان های فرهنگ بسیج ساری و جاری باشد.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، حرکت بر صراط مستقیم ولایت را لازمه انقلابی و بسیجی بودن دانست و اظهار کرد: ساماندهی فضای مجازی، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف این فضا، یکی از رسالت های مهم بسیجیان، به ویژه فرهنگیان بسیجی است و ایشان باید بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به دانش آموزان، آن ها را با چاه های ویل موجود در فضای مجازی آشنا ساخته و نسل جوان را از سقوط در گرداب آسیب های فردی، اخلاقی و اجتماعی آن برحذر دارند.

به گفته واقعی، برخورداری از نظم و انضباط در تمامی امور، در وسط میدان بودن، وقوف بر نقشه ها، توطئه ها و برنامه ها دشمن داشتن و تلاش شبانه روزی در عرصه های مختلف عقیدتی، علمی، فرهنگی، آموزشی، پرورشی، تربیتی و پرورشی مهم ترین وظایف فرهنگیان بسیجی در عصر حاضر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار