‍ برگزاری جلسه تدوین سند پارلمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی در شیروان

شیروان (پانا) - همزمان با سراسر استان، جلسه تدوین سند پارلمان دانش‌آموزی استان خراسان‌شمالی به صورت ویدئو کنفرانس در محل دفتر رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
‍ برگزاری جلسه تدوین سند پارلمان دانش‌آموزی خراسان‌شمالی در شیروان

فرامرز شجاعی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان در حاشیه برگزاری این جلسه با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی کشور، روسای مجلس دانش آموزی استان خراسان شمالی و دانش آموزان مهدیه معصوم و پوریا جعفری نمایندگان شهرستان شیروان گفت: همواره از نمایندگان مجلس شورای دانش آموزی کشور حمایت کرده و خدمات و تشکیلات زیرمجموعه آموزش ‌و پرورش شهرستان شیروان را در اختیار این عزیزان قرار خواهیم داد.

محمود دوستار مقدم مسئول اداره دانش آموزی شهرستان شیروان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مجلس دانش آموزی استان در کشور از شهرستان شیروان افزود: تدوین سند پارلمان دانش آموزی، نشانه تاثیرگذاری نمایندگان دانش‌آموزی استان در امر مهم تعلیم و تربیت است.

پوریا جعفری (نماینده دانش آموزان استان در کشور) نیز گفت: سندِ tps پارلمان دانش‌آموزی حاصل بازدیدهای میدانی و نظرخواهی از دانش آموزان استان است و بسیار خرسندیم که توانستیم اهتمام و کوشش خود را برای حل مشکلات جامعه دانش‌آموزی بکار بگیریم.

مهدیه معصوم (نماینده دانش آموزی استان در کشور) نیز گفت: سند tps مجلس دانش‌آموزی استان پس از تکمیل به منظور تائید نهایی و اجرا تحویل اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خواهد شد.

جلسه تدوین سند پارلمان دانش آموزی استان خراسان شمالی با حضور معاون تشکیلات دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان، مدیران آموزش و پرورش، روسای اداره های دانش آموزی شهرستان ها و نمایندگان دانش آموزی استان در مجلس دانش آموزی کشور و شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استان برگزار شد.

در پایان این جلسه از پوریا جعفری، به عنوان نماینده مجلس شورای دانش آموزان استان در کشور با اهدای لوح سپاس توسط مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان شیروان تجلیل شد.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار