کارتن‌خواب دیروز، مدیرعامل امروز

تهران (پانا) - مستند«اختیاریه» امروز زندگی کارتن خوابی را که هم اکنون مدیر عامل یکی از بزرگترین نمایندگی های کشور است را بازگو می کند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کارتن‌خواب دیروز، مدیرعامل امروز

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، مستند جدید«اختیاریه» از رادیو تهران به سراغ افرادی می رود که به زندگی رنگ و بوی دیگری بخشیدند؛ مینا نیکانیک، یکی از تهیه کننده های مستند اختیاریه امروز(شنبه ۲۹ آبان)، زندگی وحید توفیقی، کارتن خواب بهبود یافته از بیماری اعتیاد را بازگو می کند.

به گفته این مستند ساز؛ وحید توفیقی هم اکنون کارآفرین و مدیر عامل یکی از بزرگترین نمایندگی های نصب و تجهیزات آسانسور در خاورمیانه است. کسی که از اعماق سیاهی ها با اراده و تلاش به سمت روشنایی حرکت و چهره دلخواه خودش را در زندگی ترسیم کرد.

وی افزود: در برنامه امروز اختیاریه که از ساعت ۱۸:۳۰ روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز می رود، وحید توفیقی از زندگی گذشته اش، علل گرایش اش به اعتیاد تا رهایی و موفقیتش می گوید.

مینا نیکانیک یادآور شد: در میدان زندگی اختیار با شماست، در مجموعه مستند«اختیاریه» با سبک زندگی آدم هایی که اغلب تغییر و تحولی در زندگی شان داشته اند، آشنا می شویم.

این مستند کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به همت چندین برنامه ساز شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 18:30 روی آنتن رادیو تهران می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار