کسب 6 مقام برتر کشور توسط معلمان استان خراسان جنوبی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت ۶ نفر از دبیران توانمند استان؛ موفق به کسب رتبه‌های برتر کشور در هفدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر شدند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 6 مقام برتر کشور توسط معلمان استان خراسان جنوبی در جشنواره الگوهای برتر تدریس

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، در حاشیه آیین تجلیل از شرکت کنندگان در این جشنواره که به صورت ویدئو کنفرانس و برخط برگزار شد؛ اظهار کرد: 26 نفر از دبیران در دروس مختلف ریاضی، ادبیات، آزمایشگاه علوم، اصول و عقاید و شیمی شرکت کننده در این جشنواره به مرحله استانی راه یافته بودند.

وی، با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره جشنواره الگوهای برتر تدریس، در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری، اضافه کرد: تدریس ها حداقل ۲۵ و حداکثر ۳۰ دقیقه و به صورت اجرا در جلوی دوربین است، به طوری که فیلم بدون وقفه ضبط شده و بدون تدوین و برش بوده و حجم فیلم هم محدود به ۲۰۰ مگابایت بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، توسعه زمینه پژوهشگری و افزایش توانمندی های حرفه ای معلمان به دو شکل فردی و گروهی، تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی برای معلمان‌، بهبود عملکرد آموزشی و تدریس دبیران در کلاس درس مجازی و ترویج روش ها و تجارب موفق و کارآمد تدریس با استفاده از فضای مجازی از مهمترین اهداف این جشنواره به شمار می رود.

نماینده وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی، کاربردی ساختن نظریه‌های یادگیری و آموزش، بهره مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در فرآیند یاددهی، یادگیری و اصلاح و به روزآوری روش های تعلیم و تربیت با تاکید بر روش های فعال، گروهی و خلاق با توجه به نقش الگوی معلمان را از دیگر اهداف جشنواره هفدهم الگوهای تدریس برتر دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار