برف غرب اصفهان را سفیدپوش کرد

۲۰میلیمتر بارش در سرچشمه زاینده‌رود

اصفهان ( پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارندگی در سراسر استان در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت بارش برف مناطق غرب استان و سرچشمه‌های زایندرود را سفیدپوش کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برف غرب اصفهان را سفیدپوش کرد

به گزارش روابط عمومی مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، آسیه آقایی با بیان اینکه میانگین بارش‌های شبانه روز گذشته در شهر اصفهان ۶.۶ میلیمتر بوده است، به میزان بارندگی‌ها در سراسر استان اشاره و اظهار کرد: بارش‌ها تا صبح امروز به ترتیب از کبوترآباد با میانگین ۶.۸ میلیمتر، خوانسار ۶.۷، میمه ۶.۴، دهق ۶.۳، مورچه خورت و نجف آباد ۶.۲، علویجه ۵.۸، فریدونشهر، کاشان، اردستان و بادرود پنج میلیمتر، بوئین و میاندشت ۵.۶، نطنز ۵.۵، داران ۵.۳، گلپایگان ۴.۴، زرین‌شهر ۴.۱، ورزنه چهار میلیمتر، زواره ۳.۵، مبارکه ۳.۴، نائین و شهرضا ۳.۳، دهاقان و چادگان ۳.۱، آران و بیدگل سه میلیمتر، فرودگاه اصفهان و سمیرم ۲.۶ و چوپانان و مبارکه ۱.۴ میلیمتر ثبت شده است.

وی با اشاره به بارش ۲۰ میلیمتری در کوهرنگ سرچشمه اصلی زاینده‌رود در شبانه روز گذشته، افزود: بارندگی‌های شبانه روز گذشته در بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و شمال اصفهان برف و باران همزمان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اضافه کرد: آسمان بیشتر مناطق استان تا اواسط امروز ابری و مه آلود است و احتمال بارش باران و برف و وزش باد به نسبت شدید وجود دارد.

آقایی از خروج تدریجی این سامانه بارشی از شامگاه امروز چهارشنبه از استان خبر داد و گفت: دمای هوای استان فردا پنجشنبه افت محسوسی دارد و کمینه دما بین چهار تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد ضمن اینکه صبح جمعه ۲۸ آبان و روز شنبه با توجه به سردی هوا، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و قرار گرفتن کیفیت هوا بر مدار ناسالم برای عموم شهروندان دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات امروز ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن تا صبح فردا صفر درجه است، اضافه کرد: اصفهان گرمترین نقطه استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود و بوئین و میاندشت با دمای پنج درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین منطقه استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار