خیر شیروانی ٣ قطعه زمین به آموزش و پرورش اهدا کرد

شیروان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شیروان، از اهدای ٣ قطعه زمین توسط یکی از خیرین شیروان با نیت کمک به این نهاد آموزشی و رشد و ارتقای دانش‌آموزان شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خیر شیروانی ٣ قطعه زمین به آموزش و پرورش اهدا کرد

فرامرز شجاعی، مدیرکل آموزش و پرورش شیروان گفت: این زمین ها واقع در خیابان جوادالائمه شیروان به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع به ارزش ۴۰ میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: با حضور رییس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان، اعضای اصلی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری استان، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز، صلح نامه ای در محل آموزش ‌و پرورش شهرستان توسط خیر محترم و مدیر آموزش‌ و پرورش امضا و در وکالات نامه محضری نیز ثبت شد.

شجاعی، تربیت و آموزش دانش آموزان را مهمترین و بهترین عامل موفقیت در آینده دانست و خدمت در این راه را افتخاری بزرگ و خیر دنیا و آخرت عنوان کرد.

این شهرستان ۵۶ نفر نیکوکار دارد که از ابتدای تاسیس مجمع خیرین تاکنون ۶۲ باب مدرسه در قالب ۱۲۳ کلاس درس در سطح شهر و روستا احداث کرده اند.

سرانه فضای آموزشی در شهرستان شیروان، نه تنها از میانگین کشوری بلکه از متوسط استانی آن نیز پایین‌تر است که به ازای هر دانش آموز، ۴.۸۳ متر مربع است.

در سال تحصیلی جاری، ۳۲ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شهرستان شیروان زیر نظر ٣ هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار