طرح‌های خدمت رسانی به مردم در هفته بسیج افتتاح و اجرایی می‌شو ند

بوشهر(پانا)- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت در هفته بسیج پروژه‌های مختلف خدمت‌رسانی به مردم افتتاح می‌شوند.

کد مطلب: ۱۲۳۱۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های خدمت رسانی به مردم در هفته بسیج افتتاح و اجرایی می‌شو ند

سردار علی رزمجو روز سه‌شنبه به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در هفته بسیج پروژه های مختلف خدمت رسانی به مردم افتتاح می شوند .

او افزود: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مرکز درمانی بسیجیان در شهرستان دشتی ، پنج میلیارد تومان اعتبار برای کلینیک دندانپزشکی ولایت ، هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پروژه دیگر و همچنین برای آغاز عملیات اجرایی هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است البته برای بهره‌برداری ۱۰ پروژه محرومیت زدایی با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صورت می گیرد .

رزمجو گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۲هزار و ۳۵۰ برنامه متنوع در استان پیش بینی شده است که علاوه بر افتتاح این پروژه ها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، رزمایش اقتدار بسیجیان ، رزمایش جهادگران بسیج، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فناوری، افتتاح ستاد ناحیه مقاومت جزیره خارگ، همایش فرماندهان پایگاه‌ها، همایش نقش مدیر تراز انقلاب اسلامی و رسانه مطالبه گر ، افتتاح دفتر بسیج در اتاق بازرگانی بوشهر، رونمایی از تولیدات فرهنگی هنری، برگزاری یادواره شهدای شاخص دیر، تجمع حلقه‌های صالحین و گردهمایی خادمان و زائران راهیان نور را از جمله برنامه‌های بسیج در استان بوشهر است .

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج با تخصیص ۴۰۰ میلیون تومان تعدادی از زندانیان معسر (نیازمند) استان بوشهر آزاد می شوند.

او گفت: در سال جاری تاکنون ۳۷ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان کمک مومنانه تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در خصوص خدمات به مردم در یک سال گذشته تصریح کرد: ارائه کمک ۱۲۰ میلیون تومانی به خدمات درمانی برای بسیجیان، اعزام گروه‌های دندانپزشکی سه روزه به مناطق مختلف و درمان ۵۰۰ نفر در روز، ارائه خدمات بیمه تکمیلی عمر و حادثه به ۲۰۰ نفر و معرفی ۱۰۰ زوج نابارور در قالب طرح رویش امید و ادامه این طرح در سال جاری از دیگر خدمات از سوی بسیج است.

رزمجو با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی در بحث کرونا گفت: ۴۰۵ تیم مراقبت، رهگیری، نظارتی و حمایتی در استان تشکیل شد که این تیم‌ها ۲۸۶هزار و ۲۴۸ بازدید انجام دادند و این تیم‌ها ۲۸۹هزار و ۷۳۷ نفر در قالب ۶۸هزار و ۲۲۹ خانوار را رهگیری کردند.

رزمجو ادامه داد: در هفته بسیج درمانگاه تخصصی صحرایی در روستاهای دوراهک دیر، چهل زرعی دشتستان، باشی تنگستان، امام حسن گناوه، رستمی از تنگستان، دِرنگ در دشتستان و شیخیان در دشتی راه اندازی و خدمات تخصصی ارائه می‌کنند.

او تاکید کرد: مردم استان بوشهر با شعار بسیج پاره تن مردم ، همواره در دفاع از حوزه جغرافیایی، استقلال، ثبات و خدمات حیاتی کشور در مقیاس گسترده و در فعالیت‌های گوناگون، در پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های نوین با رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی همه جانبه مشارکت دارند . حضور بسیج در این عرصه‌ها جلوه ای از ایمان، عزم، اراده و احساس مسئولیت، خدامحوری، خودباوری، ولایت مداری است .

رزمجو گفت: در ۴۲ سال گذشته بسیج با مجاهدت خداپسندانه و مردم پسندانه در تمام عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی اعم از دفاع سخت، امنیت داخلی، جنگ نرم و فرهنگی تا مقابله با ویروس کرونا ، به توسعه خدمات رسانی و محرومیت زدایی با محوریت گروه‌های جهادگر و آمادگی دفاعی ادامه داده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار