بیانیه جامعه فرهنگیان کردستان به‌مناسبت تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی

سنندج (پانا) - بار دیگر کردستان معطر به عطر اخلاص و استقامت و صلابت شد و پیکر اولین بانوی شهیده تفحص به آغوش خانواده بازگشت.

کد مطلب: ۱۲۳۱۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه جامعه فرهنگیان کردستان به‌مناسبت تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی

شهیده فاطمه اسدی که 37 سال پیش در پی اسارت همسرش توسط نیروهای حزب دموکرات و درخواست مبلغ 200 هزار تومان از وی به اسارت گرفته می شود و همراه چند تن از نیروهای سپاه تیرباران شدند و در ارتفاعات چهل چشمه رهایشان کردند. حالا پس از 37 سال فراق به آغوش عزیزان چشم انتظارشان بازگشتند.

جامعه فرهنگیان کردستان در همین زمینه بیانیه ای صادر کرد که در ادامه می آید.

افشای سندی دیگر از جنایت های گروهک های ضد انقلاب و ایادی استکبار جهانی، نشان از روسیاهی کسانی است که به بهانه دفاع از مردم کرد، آنها را به مظلومانه ترین شکل به شهادت رساندند.

بدون شک تاریخ بار دیگر رشادت و نقش آفرینی بانوان غیور کرد را به عنوان گوهری گرانبها در دل خود برای نسل های آینده به امانت ثبت خواهد کرد، شجاعت و استقامت بانویی که بعد از سالها هنوز هم نماد کرد که همان لباس کردی است بر تن او نقش آفرینی می کند.

امروز روز وداع با پیکر شیرزنی است که در کارزار حق علیه باطل در مقابله با افرادی که سنگ آزادی خلق را به سینه می زدند قدرت نمایی کرد.

بدین وسیله ما جامعه فرهنگیان استان کردستان ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری و خانواده های معظم شهدا و خانواده داغدار این شهیده مظلوم و عزیز، این جنایت را محکوم و محاکمه عوامل دخیل در این جنایت را از مجامع بین‌المللی خواستاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار