معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

فعالیت واحدهای صنفی استان مستلزم دریافت کد شناسایی از سامانه امید است

ارومیه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اعلام کرد طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود و واحدهای صنفی و خدماتی در استان برای فعالیت باید کد شناسایی مخصوص را از سامانه امید یا همان سامانه مدیریت هوشمند بیماری همه‌گیر، دریافت کنند و در این صورت مجاز به فعالیت خواهند بود.

کد مطلب: ۱۲۳۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

علی مصطفوی در جلسه بررسی سامانه مدیریت هوشمند مبارزه با بیماری کرونا به روند تشدید نظارت‌ها بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن اشاره کرد و افزود: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونای کشور، 3 استان آذربایجان‌غربی، کردستان و قزوین به عنوان پایلوت برای اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا انتخاب شده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به بخش‌هایی از مدیریت هوشمند بیماری کرونا، ادامه داد: اجازه صدور بلیط برای افراد خواهان استفاده‌ از حمل و نقل برون شهری، نیازمند واکسینه شدن فرد است و در غیر این صورت افرادی که واکسن دریافت نکردند باید تست کرونا دهند و فعالیت های واحدهای حمل و نقل‌ نیز به شرط رعایت فاصله گذاری با ظرفیت‌ مناسب انجام می‌شود.

مصطفوی اضافه کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز کارمندان موظف هستند هر 2 دُز واکسن را دریافت کنند و کارمندانی که واکسینه نشده‌اند هر 15 روز یکبار باید تست کرونا دهند.

وی با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم گفت: مسئولان ذیربط نیز بر این امر توجه ویژه داشته باشند که در این زمینه در آذربایجان غربی 24 دستگاه اجرایی نظارت دارند.

وی همچنین از رسانه های و بویژه صدا و سیما خواست تا ابعاد مختلف اجرای این طرح را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار